محرومیت بازیکن پرسپولیس به اتمام رسید
محرومیت بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به اتمام رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین اسدی بازیکن تیم امید که همراه با تیم امید در اندونزی حضور داشت به دلیل حاشیهای که به وجود آورده بود از اردوی این تیم اخراج شد و به تهران بازگشت و کمیته اخلاق هم در واکنش به اتفاقات رخ داده این بازیکن را به مدت یک ماه محروم کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازیکن تیم امید ,محرومیت یک ماهه این بازیکن از ۶ شهریورماه جاری آغاز شد اما اسدی با حضور در کمیته اخلاق و با صحبتهایی که انجام داد توانست موافقت مسئولان کمیته اخلاق برای بخشش محرومیت باقیمانده را جلب کند.
,بر این اساس اسدی چند روزی است که در تمرینات پرسپولیس حاضر میشود و به نظر میرسد مشکلی برای همراهی پرسپولیس در رقابتهای آینده نخواهد داشت.
, پرسپولیس ,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
ارسال دیدگاه