اعلام آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال/ فیروز کریمی جریمه شد!

اعلام آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال/ فیروز کریمی جریمه شد!
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد تیم‌های متخلف صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیروز کریمی به دلیل تخلفات و مصاحبه غیرقانونی به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی و توبیخ کتبی  محکوم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
* دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و مس کرمان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار و از سوی امین پناهی، مربی تیم آلومینیوم اراک، تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراج وی شد، با توبیخ کتبی مواجه شد.
,
 
,
تیم آلومینیوم اراک نیز به دلیل پرتاب بطری آب از سوی تماشاگرانش به سمت داوران، به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
,
 
,
* دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و پرسپولیس پاکدشت از سری رقابت‌های لیگ دسته اول برگزار و از سوی رسول بهاروند، بازیکن تیم قشقایی تخلفاتی مبنی بر اهانت به کمک داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی  به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
,
 
,
تیم قشقایی شیراز نیز به دلیل پرتاب بطری آب به سمت داوران از سوی تماشاگرانش، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
,
 
,
(آرای فوق قطعی است).
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه