عکس یادگاری با نردبان های آتشنشانی دوره قالیبا

عکس یادگاری با نردبان های آتشنشانی دوره قالیبا
امروز همزمان با روز آتش نشان، نردبان های آتش نشانی در برج میلاد با حضور افشانی؛ شهردار تهران به ناوگان آتش نشانی اضافه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد شوشتری؛ رئیس دفتر شهردار سابق تهران در پستی به اقدام مسئولان شهرداری تهران در بهره برداری از نردبان های آتشن نشانی که در دوره قالیباف خریداری شده بودند، اشاره کرده است. امروز همزمان با روز آتش نشان، نردبان های آتش نشانی در برج میلاد با حضور افشانی؛ شهردار تهران به ناوگان آتش نشانی اضافه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

 

,

 

,

براساس گزارش ها این نردبان ها در دوره گذشته خریداری شده و در حال حاضر تنها از گمرک ترخیص شدند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه