نظر قالیباف درباره اعتصاب راننده‌ها

نظر قالیباف درباره اعتصاب راننده‌ها
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دفاع مقدس به تمام معنا مردمی بود، گفت: همین راننده کامیون هایی که امروز اعتصاب می کنند همان هایی هستند که با ماشین شان به کمک جنگ می آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه امروز شنبه در نشست جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: دفاع مقدس در تاریخ ایران نقطه عطفی بوده و هست و از همه ابعاد می شود از دفاع مقدس یاد کرد چون کارنامه درخشان نظام ولایی و ملت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: همه مشکلاتی که امروز به آن می‌پردازیم در دوران دفاع مقدس هم وجود داشت.

قالیباف با بیان اینکه امروز جنگ رسانه‌ای جدی وجود دارد و آن موقع هم وجود داشت و حجم آن زمان هم کمتر از امروز نبود و مشکلات اقتصادی و تحریم ها هم بود، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس هم شرایط ملتهب بود و مشکلات آن روز هم کم نبود، توان آفندی ما هیچگاه به یک پنجم دشمن هم نمی رسید ولی آفند می‌کردیم و موفق بودیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اختلافات در رویکردها هم بود و عده‌ای طرفدار آتش بس و عده‌ای دیگر طرفدار جنگ بودند، اظهار داشت: به همه آرمان هایی که در دوران دفاع مقدس دنبال می‌کردیم رسیدیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه سنت های الهی پابرجاست، اظهار داشت: سه عنصر در جنگ خیلی مهم بود که امروز این سه عنصر در عرصه های دیگر به کمک ما نیامدند.

وی با بیان اینکه جنگ به تمام معنا مردمی بود، تصریح کرد: همین راننده کامیون هایی که امروز اعتصاب می کنند همان هایی هستند که با ماشین شان به کمک جنگ می آمدند.

قالیباف ادامه داد: جمع آدم هایی که به جبهه رفتند کمتر از سه ملیون نفر هستند و کسانی که در جنگ ماندند کلا ۱۰۰ هزار نفر بودند ولی همه مردم حس می کردند در جنگ هستند و فضای حاکم بر کشور این بود. رزمنده ها هم حس می کردند ۴۰ میلیون نفر پشتشان است.

وی افزود: اگر می خواستیم تنها با ارتش و یا سپاه بجنگیم محال بود خطوط پدآفندی خود را حفظ کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نکته دوم این بود که به جوان ها فرصت دادیم، گفت: ۶۰درصد رزمنده های ما جوانان زیر ۲۵ سال بودند و حتی هیات دولت هم جوان بودند.

 

,

وی افزود: همه مشکلاتی که امروز به آن می‌پردازیم در دوران دفاع مقدس هم وجود داشت.

,

قالیباف با بیان اینکه امروز جنگ رسانه‌ای جدی وجود دارد و آن موقع هم وجود داشت و حجم آن زمان هم کمتر از امروز نبود و مشکلات اقتصادی و تحریم ها هم بود، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس هم شرایط ملتهب بود و مشکلات آن روز هم کم نبود، توان آفندی ما هیچگاه به یک پنجم دشمن هم نمی رسید ولی آفند می‌کردیم و موفق بودیم.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اختلافات در رویکردها هم بود و عده‌ای طرفدار آتش بس و عده‌ای دیگر طرفدار جنگ بودند، اظهار داشت: به همه آرمان هایی که در دوران دفاع مقدس دنبال می‌کردیم رسیدیم.

,

قالیباف با تاکید بر اینکه سنت های الهی پابرجاست، اظهار داشت: سه عنصر در جنگ خیلی مهم بود که امروز این سه عنصر در عرصه های دیگر به کمک ما نیامدند.

,

وی با بیان اینکه جنگ به تمام معنا مردمی بود، تصریح کرد: همین راننده کامیون هایی که امروز اعتصاب می کنند همان هایی هستند که با ماشین شان به کمک جنگ می آمدند.

,

قالیباف ادامه داد: جمع آدم هایی که به جبهه رفتند کمتر از سه ملیون نفر هستند و کسانی که در جنگ ماندند کلا ۱۰۰ هزار نفر بودند ولی همه مردم حس می کردند در جنگ هستند و فضای حاکم بر کشور این بود. رزمنده ها هم حس می کردند ۴۰ میلیون نفر پشتشان است.

,

وی افزود: اگر می خواستیم تنها با ارتش و یا سپاه بجنگیم محال بود خطوط پدآفندی خود را حفظ کنیم.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نکته دوم این بود که به جوان ها فرصت دادیم، گفت: ۶۰درصد رزمنده های ما جوانان زیر ۲۵ سال بودند و حتی هیات دولت هم جوان بودند.

,

 

,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه