حاشیه بازی فجر و قشقایی شیراز

توقف دربی شیراز به دلیل قطع برق!

توقف دربی شیراز به دلیل قطع برق!
دیدار دو تیم فجرسپاسی و قشقایی شیراز در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال به دلیل قطع برق ورزشگاه متوقف شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار دو تیم فجرسپاسی و قشقایی شیراز در هفته ششم لیگ دسته یک به دلیل قطع برق متوقف شده است. این بازی تا دقیقه ۷۵ با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه پارس شیراز به سود قشقایی در جریان بود که برق ورزشگاه رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از سویی دیگر در زمان برگزاری مسابقه کارگران مشغول جوشکاری اسکوربورد ورزشگاه بودند! آن هم در حالیکه تماشاگران زیر اسکوربور نشسته بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه