پاداش ویژه گرشاسبی به پرسپولیسیها
مدیرعامل پرسپولیس در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا پاداش ویژهای به مربیان و بازیکنانش میدهد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازیکنان تیمش وعده داد در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پاداش چشمگیر و ویژهای به بازیکنانش پرداخت خواهد کرد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حسین خبیری مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تائید این خبر گفت: بازیکنان پرسپولیس هیچگاه برای پاداش بازی نکرده و نمیکنند و فقط برای شادی دل هواداران به میدان میروند اما با این وجود آقای گرشاسبی قول داده در صورت صعود به فینال آسیا،پاداش چشمگیری به بازیکنان پرداخت خواهد کرد.
وی ادامه داد: با همه مشکلات و سختیهای موجود، فردا به عنوان نماینده ایران با همه قدرت به مصاف السد خواهیم رفت تا انشالله با کسب نتیجهای مناسب، در تهران جشن صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.
,
حسین خبیری مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تائید این خبر گفت: بازیکنان پرسپولیس هیچگاه برای پاداش بازی نکرده و نمیکنند و فقط برای شادی دل هواداران به میدان میروند اما با این وجود آقای گرشاسبی قول داده در صورت صعود به فینال آسیا،پاداش چشمگیری به بازیکنان پرداخت خواهد کرد.
,
وی ادامه داد: با همه مشکلات و سختیهای موجود، فردا به عنوان نماینده ایران با همه قدرت به مصاف السد خواهیم رفت تا انشالله با کسب نتیجهای مناسب، در تهران جشن صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم.
,
منبع: فارس
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه