گاف AFC در اعلام محرومیت هافبک پرسپولیس
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی برگشت تیمش با السد محروم نیست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک نعمتی در اواسط نیمه اول دیدار تیمش با السد از داور بازی کارت زرد گرفت اما در کمال تعجب AFC در زیرنویس تلویزیون از محرومیت این بازیکن پرسپولیس در بازی برگشت خبر داد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,این در حالی است که نعمتی در بازی با الدحیل محروم بود و در صورتی که تا پایان بازی امشب اخطار نگیرد میتواند سرخپوشان را در دیدار برگشت همراهی کند.
,این دیدار تا دقیقه 30 با تساوی بدون گل در جریان است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه