شهردار مشهد به رختکن پدیده رفت

شهردار مشهد به رختکن پدیده رفت
بعد از بازی با فولاد خوزستان، شهردار شهر مشهد به رختکن تیم پدیده رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پدیده خراسان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم فولاد خوزستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بعد از این دیدار قاسم تقی زاده خامسی شهردار شهر مشهد به رختکن تیم پدیده رفت تا این پیروزی را به مربیان و بازیکنان پدیده تبریک بگوید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه