شهردار مشهد به رختکن پدیده رفت
بعد از بازی با فولاد خوزستان، شهردار شهر مشهد به رختکن تیم پدیده رفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پدیده خراسان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم فولاد خوزستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,بعد از این دیدار قاسم تقی زاده خامسی شهردار شهر مشهد به رختکن تیم پدیده رفت تا این پیروزی را به مربیان و بازیکنان پدیده تبریک بگوید.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه