هفته دهم لیگ برتر فوتبال
پنجمین مساوی فصل شاگردان نکونام
دیدار تیمهای فوتبال نساجی و ماشینسازی تبریز با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیمهای فوتبال نساجی قائمشهر و ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,این مسابقه با نتیجه صفر بر صفر خاتمه پیدا کرد.
,داور: پیام حیدری
,کمکداوران: محمدجواد مداح، مهرزاد نجفی و امیر عرببراقی
,کارت زرد: علی شجاعی (23) و محمد میری (29) از نساجی و سید احمد موسوی (23) از ماشینسازی
,کارت قرمز: -
,گل: -
,لحظات حساس:
,دقیقه 25 ضربه رضا خالقیفر به تیرک عمودی دروازه اصابت کرد و سپس در دستان حامد لک قرار گرفت.
,دقیقه 28 محمد عباسزاده در موقعیت تکبهتک ضربهاش به دست دهخسوس برخورد کرد و به کرنر رفت.
,دقیقه 36 مسابقه به دلیل کم شدن نور ورزشگاه بازی یک دقیقه متوقف شد.
,دقیقه 40 محمد میری از نساجی از زمین خارج و علیاصغر عاشوری بهجای وی وارد زمین شد.
,در نیمه دوم تلاش بازیکنان نساجی چندین بار تا محوطه جریمه ماشینسازی امتداد یافت، اما دروازه دهخسوستا دقیقه 60 بسته نگه داشته شد.
,شوت سرکش و از راه دور بازیکنان ماشینسازی در دقیقه 63 با واکنش دو مرحلهای توسط لک همراه بود.
,دقیقه 87 شوت پشت محوطه جریمه نظری با فاصله کمی از کنار دروازه دهخسوس به بیرون رفت.
,دقیقه 88 ضربه برگردان فرشاد فرجی در دستان دهخسوس قرار گرفت.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه