هفته دهم لیگ برتر؛

دربی خوزستان برنده نداشت

دربی خوزستان برنده نداشت
جدال تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال خوزستان برنده‌ای نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (جمعه) تیمفولاد در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف همشهری‌اش استقلال خوزستان رفت که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار که قضاوت آن بر عهده جواد محمدی بود، فرشاد سالاروند، عبدالله کرمی و میلاد بدرقه از فولاد و مصطفی کیانی و وحید خشتان از استقلال خوزستان کارت زرد گرفتند.

,

فولاد و استقلال خوزستان هر دو با این تساوی 10 امتیازی شدند و به تفاضل گل در رده‌های داوزدهم و سیزدهم باقی ماندند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه