نوراللهی: داور تاثیری در بازی نداشت

نوراللهی: داور تاثیری در بازی نداشت
هافبک پرسپولیس می‌گوید داور اشتباه تاثیرگذاری در بازی نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد نوراللهی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: امروز بازی خوبی را شاهد بودیم. در این شرایط جوی، هر دو تیم خوب بازی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره اعترضا هر دو تیم به داور مسابقه گفت: داوری تاثیر زیادی بر این بازی نداشت. گل تراکتورسازی آفساید بود.

,

هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: از هوادارانی که در زیر باران ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم.

,

نوراللهی درباره فحاشی هواداران پرسپولیس و تراکتورسازی در این بازی گفت: اول بازی هم کاپیتان ما و تراکتورسازی تلاش کردند همدلی ایجاد کنند. مهمترین اصل این است که هواداران ایرانی به پیشرفت فوتبال ایران کمک کنند.

,

انتهای پیام

,

ایسنا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه