بازیکنان پارس جنوبی اعتصاب کردند
بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم در اعتراض به تداوم مشکلات مالی این باشگاه، حاضر به تمرین نشدند.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پارس جنوبی جم روز شنبه با شکست یک بر صفر ذوبآهن در اصفهان، در جایگاه پنجم جدول ردهبندی لیگ برتر باقی ماند.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در حالی که قرار بود تمرینات شاگردان مهدی تارتار از عصر امروز (سهشنبه) در ورزشگاه تختی شهرستان جم دنبال شود، بازیکنان پارس جنوبی در اعتراض به ادامه مشکلات مالی باشگاه تمرین نکردند. باشگاه پارس تاکنون ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و تارتار و دستیارانش نیز برای این فصل، هنوز پولی دریافت نکردهاند.
پارس جنوبی روز شنبه هفته آینده در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، میزبان تراکتورسازی است و باید ببینیم اعتصاب زردومشکیپوشان استان بوشهر، ادامهدار خواهد بود یا خیر.
,
در حالی که قرار بود تمرینات شاگردان مهدی تارتار از عصر امروز (سهشنبه) در ورزشگاه تختی شهرستان جم دنبال شود، بازیکنان پارس جنوبی در اعتراض به ادامه مشکلات مالی باشگاه تمرین نکردند. باشگاه پارس تاکنون ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده و تارتار و دستیارانش نیز برای این فصل، هنوز پولی دریافت نکردهاند.
,
پارس جنوبی روز شنبه هفته آینده در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر، میزبان تراکتورسازی است و باید ببینیم اعتصاب زردومشکیپوشان استان بوشهر، ادامهدار خواهد بود یا خیر.
,
منبع: تسنیم
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه