کاپیتان پرسپولیس از تیم ملی خداحافظی کرد

کاپیتان پرسپولیس از تیم ملی خداحافظی کرد
سیدجلال حسینی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیدجلال حسینی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفت از بازی‌های ملی خداحافظی کند. کاپیتان سرخپوشان قرار است فردا (یکشنبه) در نشست خبری خود، دلایل این تصمیم را تشریح کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حسینی آخرین بازی ملی خود را مقابل ازبکستان قبل از جام جهانی 2018 روسیه انجام داد اما از لیست مسافران جام جهانی خط خورد و دیگر به تیم ملی دعوت نشد.
,
 
,
وی در سال‌های اخیر یکی از تاثیرگذارترین فوتبالیست کشورمان بود که موفقیت‌های زیادی در عرصه ملی و باشگاهی به دست آورد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه