پیام قطبی به سیدجلال پس از خداحافظی
سرمربی جدید تیم فولاد خوزستان در پیامی برای کاپیتان پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، افشین قطبی سرمربی جدید فولاد خوزستان در پیامی به کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس، از او بابت زحماتی که در تیم ملی کشید، تمجید کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,او در این پیام آورده است:
,سید بزرگوار و دوست داشتنی،
,بی شک تو یکی از نوادر و نوابغ نسل خودت در فوتبال ایران و آسیا هستی، انسانی با خصایص عالی و دوست داشتنی،
,یقینا کاپیتانی تیم ملی ایران و چند تیم قهرمان لیگ برتر نشانه توانمندی تو است.
,وجودت و حضورت در هر تیم، جلال و عظمت به خط دفاعی میبخشد.
,برای همه فوتبالدوستان و به خصوص هواداران پرسپولیس بسیار سخت است که دیگر تو را در تیم ملی نبینند.
,برایت بهترینها را آرزو میکنم و از ته قلبم به تو میگویم که تو کاپیتان همیشگی دل شیرهای فوتبال هستی.
]
ارسال دیدگاه