واکنش فتحی به جدایی حسینی از استقلال
امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال اعتقاد دارد که جای دروازهبان جوان این تیم در جام ملتهای آسیا خالی است.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به شایعات ایجاد شده پیرامون سید حسین حسینی به سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: سیدحسین حسینی ازدروازهبانان خوب و آیندهدار فوتبال کشور ماست و همینطور از سرمایههای باشگاه استقلال محسوب میشود. باشگاه و شخص اینجانب همیشه از او و همینطور بقیه بازیکنان تیمم به عنوان اعضای خانواده استقلال حمایت کرده و خواهم کرد و نظر شفر و کادرفنی هم در این خصوص دقیقاً همین است.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی اضافه کرد: سیدحسین حسینی هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی جزو بهترینهای فوتبال ماست و واقعاً جای او هم در جام جهانی و هم الان در جام ملتها خالی است که امیدوارم با تلاش و جدیت و تمرینات منظم و استفاده از نظرات کادرفنی و همینطور تجربیات دروازهبان بزرگی به نام سید مهدی رحمتی به جایگاهی که مستحقش است، برسد.
فتحی در پایان عنوان کرد: از نظر من سیدحسین حسینی بازیکن استقلال بوده، هست و خواهد بود.
,
وی اضافه کرد: سیدحسین حسینی هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ فنی جزو بهترینهای فوتبال ماست و واقعاً جای او هم در جام جهانی و هم الان در جام ملتها خالی است که امیدوارم با تلاش و جدیت و تمرینات منظم و استفاده از نظرات کادرفنی و همینطور تجربیات دروازهبان بزرگی به نام سید مهدی رحمتی به جایگاهی که مستحقش است، برسد.
,
فتحی در پایان عنوان کرد: از نظر من سیدحسین حسینی بازیکن استقلال بوده، هست و خواهد بود.
,
منبع: تسنیم
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه