اخبار داغ

در همایش چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهر؛

شهروند افتخاری:بوشهر شهر بزرگی است/چهره ماندگار:شهداء بهترین چهره ماندگار هستند+حواشی

شهروند افتخاری:بوشهر شهر بزرگی است/چهره ماندگار:شهداء بهترین چهره ماندگار هستند+حواشی
شهروند افتخاری بوشهر گفت: افتخار است که به عنوان شهروند افتخاری شهر بزرگ بوشهر انتخاب شدم و از این به بعد با این برچسب باید در کنار مردم بوشهر حضور داشته باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ همایش معرفی چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهر در سال 97 به مناسبت روز بوشهر در سالن تازه تاسیس شده لیان بوشهر با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

شهردار در انتخاب چهره های سال 97 پارتی بازی کرده است

, شهردار در انتخاب چهره های سال 97 پارتی بازی کرده است,

مهرداد ستوده معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: برگزاری برنامه هایی مانند هفته فرهنگی خاص بومی استان بوشهر در کمتر استان های کشور برگزار می شود که این حرکت می تواند یک اقدام حسنه از بوشهر به همه کشور صادر شود.

,

معاون عمرانی استانداری بوشهر اظهار کرد: روز بوشهر متعلق به همه اقشار جامعه است که شهروندان می توانند با ارائه نظرات و پیشنهادات خود مسئولین شهر در ادامه ماموریت ها همراهی کنند.

,

, ,

ستوده افزود: بوشهر در بسیاری از حوزه ها غنی است که مهمترین آن تربیت نیروی انسانی کارآمد و متخصص است به همین دلیل انتخاب سالانه یک نفر به عنوان چهره ماندگار و شهروند افتخاری کار بسیار دشواری است.

,

وی با اشاره به چهره هایی که انتخاب شده اند، عنوان کرد: چهره هایی که امسال انتخاب شده اند از معلم هایی هستند که توانستند افراد بسیاری را تربیت و وارد جامعه کنند که برخی از آنها امروز مسئولین شهر بوشهر هستند؛ به نظر می رسد شهردار در انتخاب این دو چهره پارتی بازی کرده و هر دو نفر از چهره های علمی استان بوشهر هستند.

,

معاون عمرانی استانداری بوشهر ابراز کرد: امسال در کنار ساحل خلیج فارس بیشترین فستیوال موسیقی برگزار و کنسرت هایی که اجرا شد یکی از سیاست های اصلی دولت برای رفع دغدغه جوانان است.

,

, ,

باید در روز بوشهر این پیر بندر را به همه معرفی کنیم

, باید در روز بوشهر این پیر بندر را به همه معرفی کنیم,

نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با گرامی داشت نام بوشهر، گفت: برگذاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته بوشهر فرصتی است تا بتوانیم این پیر بندر را به خوبی برای همه هموطنان معرفی کنیم.

,

شهردار بندر بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در بسیاری از حوزه ها مانند انرژی، صنعت، چاپ و غیره از اولین های کشور  است، بوشهر یادآور تلاش زنان و مردانی است که خاطره هایی با اولین ها و دیار نخل و آفتاب دارند.

,

, ,

امیری افزود: هر وقت به کشور فکر می کنم به یاد فرش های دست بافتی می افتم که توسط هنرمندان ایرانی ساخته می شود و اعتقاد دارم بوشهر یکی از نقش های عمیق در فرش ها است که رازهای بسیاری را در ذهن ایجاد می کند.

,

وی عنوان کرد: اگر مراسمی با عنوان معرفی چهره ماندگار و شهروند افتخاری برگزار می شود به این دلیل است که بتوانیم هر ساله در یک روز خاص نام بوشهر را برای همه کشور و جهان معرفی کنیم.

,

معرفی چهره ماندگار و شهروند افتخاری بر اساس شاخصه های علمی بود

, معرفی چهره ماندگار و شهروند افتخاری بر اساس شاخصه های علمی بود,

ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به ویژگی مردم بوشهر نسبت به شهرهای دیگر کشور، گفت: مردم استان بوشهر در بسیار از عرصه ها پیشگام بوده اند.

,

وی ادامه داد: در سابقه مقاومت مردم بوشهر می توان به نام های شهید رئیسعلی دلواری و شهید نادر مهدوی اشاره کرد که با اقدام خود توانستند فرا منطقه ای عمل کنند.

,

, ,

رئیس شورای شهر بوشهر اظهار کرد: در انتخاب چهره ماندگار ویژگی هایی الویت قرار گرفت که فرد باید زادگاهش استان بوشهر و توان علمی که دارد انتخاب شد  و شهروند افتخاری فردی باشد که ساکن بوشهر و توانسته با توجه به شاخصه های علمی خدماتی به مردم عرضه کند.

,

دهدار افزد: انتخاب این دو نفر برای سال 97 در میان گزینه هایی که در صحن علنی شورا مطرح شدبسیار کار دشواری بود و امیدواریم در سالهای آینده بتوانیم افراد دیگری را معرفی کنیم.

,

وی بیان کرد: در سال 97 بیش از 70 پروژه عمرانی کلنگ زنی شد که برخی از آنها به بهره برداری رسید و امیدواریم بتوانیم در سال جاری پروژه ایجاد دومین تقاطع غیر همسطح بوشهر را اجرایی و در کمترین زمان به بهره برداری برسد.

,

, ,

چاپ کتاب بوشهر نامه برای اولین بار

, چاپ کتاب بوشهر نامه برای اولین بار,

سعیدی رئیس سازمان فرهنگی و رزشی شهرداری بندر بوشهر در این مراسم با اشاره به چاپ کتاب اولین های بوشهر، گفت: کتاب بوشهر نامه با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و بنیاد ایران شناسی به چاپ رسید.

,

, ,

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری اظهار کرد: در کتاب بوشهر نامه موضوعاتی خاص بوشهر جمع آوری شده است که توانستیم به صورت یک مجموعه کامل به همه موضوعات بپردازیم و بوشهر را معرفی کنیم.

,

سعیدی افزود: بیش از 37 عنوان مقاله که ویژگی های بوشهر را معرفی می کند در کتاب بوشهر نامه منتشر شده است که در اختیار همه هموطنان بخصوص شهروندان بوشهری عرضه می شود.

,

شهدا بهترین چهره ماندگار هستند

, شهدا بهترین چهره ماندگار هستند,

غلامحسین خواجه چهره ماندگار سال 97 بوشهر گفت: اگر بخواهیم به لحاظ همه شاخصه ها یکی فرد را انتخاب کنیم، شهدا بهترین چهره های ماندگاری هستند که می توان از آنها یاد کرد مورد تقدیر قرار داد.

,

, ,

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: انتخاب نام بوشهر در یک ایام خاص ذوق فراوانی برای مردم دارد که باید همه تلاش کنند تا سالانه برنامه های متنوعی در این ایام برگزار شود به لحاظ اینکه کمتر استانی در ایام خاصی چهره ماندگار و شهروند افتخاری سال را معرفی می کند.

,

وی افزود: خدماتی که در دوران مسئولیتم برای مردم استان بوشهر انجام داده ام وظیفه بوده است و هنگامی به عنوان چهره ماندگار انتخاب شدم درخواست داشتم فرد دیگری با شاخصه های بالاتر معرفی شود.

,

, ,

 بوشهر شهر بزرگی است

,  بوشهر شهر بزرگی است,

عباس عاشوری نژاد شهروند افتخاری بوشهر در سال 97 گفت: افتخار است که به عنوان شهروند افتخاری شهر بزرگ بوشهر انتخاب شدم و از این به بعد با این برچسب باید در کنار مردم بوشهر حضور داشته باشم.

,

عاشوری نژاد اظهار کرد: شهر بزرگ نیازی به پارک و خیابان های بزرگ ندارد، شهر بزرگباید پیشینه تاریخی داشته باشد، شهر بزرگ شهری است که مردمان بزرگ دارد و مردمان بزرگ قلب های صمیمی دارند.

,

, ,

استاد دانشگاه خلیج فارس بوشهر افزود: ویژگی هایی که بوشهر دارد در هیچ جای جهان قابل مشاهده نیست و مردم بزرگ بوشهر می دانند بزرگی بهترین محبت است.

,

وی عنوان کرد: در شهر بزرگ دوباره متولد شدم، سال 73 در یک هوای بارانی وارد بوشهر شدم که توانستم درس هایی بیاموزم و امروز با افتخار شهروندی دوباره متولد شدم و زندگی مدیون بوشهرهستم.

,

, ,

حواشی مراسم که توسط مجری ایجاد شد:

, حواشی مراسم که توسط مجری ایجاد شد: ,

مجری برنامه شخصی بود که در ایام معرفی شهردار یکی از گزینه های اعضاء شورای شهر بود که صلاحیت آن احراز نشد و در این برنامه سعی داشت خود را برای مردم بوشهر معرفی کند.

,

مجری برنامه گاها تیکه های سیاسی مطرح می کرد که در بخشی از برنامه گفت: در سال 70 که کشور دوام بیشتری داشت برنامه ای در تهران برگزار شد من مجری و محسن شریفیان اجرا کننده آن مراسم بود.

,

با توجه به اینکه شورای شهر به عنوان انتخاب کننده اصلی شهروند افتخاری بود هنگام دعوت از مسئولین برای تقدیر از شهروند افتخاری مجری نام رئیس شورای شهر را نادیده گرفت و وی را برای حضور در کنار شهروند افتخاری دعوت نکرد.

,

هنگام دعوت برای تقدیر از شهروند افتخاری 5 نفر و هنگام تقدیر از چهره ماندگار 11 نفر حضور داشتند که عدم مدیریت مجری برنامه نشان می دهد.

,

, ,

سبدگلی در تریبون تریبون قرار گرفته بود با دعوت هر سخنران جابجا می شد به گونه ای که هنگام حضور شهردار در برخی از زاویه ها چهره وی را کاملا می پوشاند که یکی از عکاسان بعداز یکسال از اجرای برنامه در یک حرکت خودجوش سبد گل را برداشت.

,

مجری قبل از اینکه افراد را به بالای سند دعوت می کرد زمان هم اعلام می کرد، وقتی سخنرانان بیشتر از زمان تعیین شده صحبت می کردند با تردد بر روی سند سعی می کرد مانع از صحبت کردن آنها شود اما وقتی میان برنامه اعلام می کرد به گونه ای بود که حوصله از مهمانان خارج می شد.

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه