اخبار داغ

هانی زاده:

دولتمردان آمریکایی در مدیریت بحران‌های داخلی خود ضعیف و ناتوان هستند/مانع‌تراشی آمریکا در کمک‌های بشردوستانه نشان‌دهنده رفتار خشن و ضد انسانی‌اش است

دولتمردان آمریکایی در مدیریت بحران‌های داخلی خود ضعیف و ناتوان هستند/مانع‌تراشی آمریکا در کمک‌های بشردوستانه نشان‌دهنده رفتار خشن و ضد انسانی‌اش است
یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: مانع تراشی آمریکا در ارسال کمک های بشردوستانه به سیل زدگان ایران از یک طرف و ارسال پیام های بشردوستانه از طرف دیگر، نشان دهنده فرسودگی دولت آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با دیار آفتاب؛ در خصوص مانع‌تراشی‌های دولت آمریکا جهت کمک به سیل‌زدگان ایران، بابیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران دشمنی آشکاری است، گفت: آمریکایی‌ها در طول ۴ دهه گذشته سعی کردند که با فشار بر ملت ایران، این ملت مقاوم را تسلیم خواسته‌های خود کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در جریان سیل اخیر در مناطق مختلف ایران نیز، دولتمردان آمریکا حتی مانع این شدند که دیگر کشورها و برخی کشورهای اروپایی کمک‌های انسان دوستانه خود را به ایران ارسال کنند و این رفتار در کنار ارسال پیام‌های بشردوستانه نسبت به مردم ایران، نشان‌دهنده فرسودگی دولت آمریکا است.

,

هانی زاده بابیان اینکه این رفتارهای منافقانه و متناقض دولت آمریکا در مسائل مختلف برای ملت‌های دنیا آشکارشده است، تأکید کرد: کمک‌های تسلیحاتی دولت آمریکا به عربستان برای کشتار مردم یمن، سکوت آمریکا در برابر کشتار ملت فلسطین و کمک ترامپ به نتانیاهو برای کشتار مردم غزه، تماماً نشان‌دهنده رفتار خشن و ضد انسانی دولت آمریکا و به‌ویژه تیم ترامپ است.

,

این کارشناس مسائل بین‌الملل ادامه داد: در طول سه سال اخیر نیز کاملاً آشکارشده که آمریکا سعی دارد با افزایش فشار بر ایران، این کشور را وادار به تسلیم کند ولی ملت ایران در طول سالیان متمادی ثابت کرده که تحت هیچ شرایطی در برابر آمریکا تسلیم نخواهد شد.

,

وی با اشاره به طوفان‌های اخیر در آمریکا که باعث بی‌خانمان شدن عده زیادی از مردم این کشور شد، اظهار کرد: دولتمردان آمریکا برخلاف ادعای خود ثابت کرده‌اند که نه‌تنها در ارسال کمک‌های بشردوستانه به سایر ملت‌ها منافقانه عمل می‌کنند، بلکه در مدیریت بحران‌های داخلی نیز بسیار ضعیف عمل کرده و ناتوان هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه