لژیونر پرسپولیس در راه تراکتورسازی ؟!

لژیونر پرسپولیس در راه تراکتورسازی ؟!
لژیونر ایرانی حاضر در لیگ لهستان با زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت و حضور در تراکتورسازی مواجه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلنا، فرشاد احمدزاده، هافبک سابق پرسپولیس که در لیگ لهستان و تیم شلاسک وروتسواف توپ می زند، برای فصل آینده با تراکتورسازی تبریز توافق نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

احمدزاده که نتوانست روزهای خوب خود با پرسپولیس را در لهستان تکرار کند و در شلاسک لهستان ناکام بوده است، گویا سودای بازگشت به لیگ ایران و پوشیدن مجدد پیراهن سرخ در سر دارد، اما این بار نه با پرسپولیس، بلکه تراکتورسازی تبریز.

گفته می شود احمدزاده و قرمزهای تبریزی برای فصل بعد به توافق رسیده اند و قرار است که احمدزاده شرایط جدایی از تیمش و پیوستن به تراکتور را فراهم نماید.

شماره 10 سابق پرسپولیس که در فصل گذشته علیرغم محرومیت سرخپوشان از جذب بازیکن، خواستار جدایی شد و بعد از آن طی بیانیه‌ای به هواداران این تیم تاخت، از کمترین محبوبیت بین سرخ‌های تهرانی برخوردار است و پیش از این نیز سابقه حضور در تراکتورسازی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی را دارد.

انتهای پیام/

,

احمدزاده که نتوانست روزهای خوب خود با پرسپولیس را در لهستان تکرار کند و در شلاسک لهستان ناکام بوده است، گویا سودای بازگشت به لیگ ایران و پوشیدن مجدد پیراهن سرخ در سر دارد، اما این بار نه با پرسپولیس، بلکه تراکتورسازی تبریز.

,

گفته می شود احمدزاده و قرمزهای تبریزی برای فصل بعد به توافق رسیده اند و قرار است که احمدزاده شرایط جدایی از تیمش و پیوستن به تراکتور را فراهم نماید.

,

شماره 10 سابق پرسپولیس که در فصل گذشته علیرغم محرومیت سرخپوشان از جذب بازیکن، خواستار جدایی شد و بعد از آن طی بیانیه‌ای به هواداران این تیم تاخت، از کمترین محبوبیت بین سرخ‌های تهرانی برخوردار است و پیش از این نیز سابقه حضور در تراکتورسازی برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه