سردار آزمون: مسی نه من زلاتان ایرانم/همه از رفتن کیروش ناراحتند جز یک تیم!
مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه زنیت روسیه گفت: همه ایران از رفتن کارلوس کیروش از تیم ملی ناراحت هستند جز یک تیم
, ,
*قبل از جام جهانی بازیهای دوستانه ضعیفی داشتیم
, *قبل از جام جهانی بازیهای دوستانه ضعیفی داشتیم,
آزمون درباره حضور ایران در جام جهانی و عملکرد تیم ملی مقابل اسپانیا و پرتغال و حمایت هواداران در پایان این تورنمنت عنوان کرد: ما خیلی بازیهای دوستانه کمی داشتیم و بازیهای دوستانه ضعیفی داشتیم. مثلا با تیمهای درجه دو آسیا بازی میکردیم. ولی ما وقتی به تورنمنت جام جهانی میروی باید بازیهای تدارکاتی قوی برگزار کنید مثل دیگر تیمهای ژاپن و کره جنوبی که باعث افزایش اعتماد به نفس میشود. اما این کار اتفاق رخ نداد و به خاطر مشکلات مالی و تحریمها اردوهای خوبی را پشت سر نگذاشتیم و میتوانستیم درک کنیم که این تورنمنت یکی از سختترین رقابتهای عمرمان بود و عدم نتیجه گیری ما یکی از عواملش عدم برگزاری اردوها و آماده سازی خوب بود که این اتفاق رخ نداد.
,*من هیچ وقت نمیبازم؛ جزو 5 گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران هستم!
, *من هیچ وقت نمیبازم؛ جزو 5 گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران هستم!, *من هیچ وقت نمیبازم؛ جزو 5 گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران هستم!,سردار درباره اتفاقاتی که پس از جام جهانی برایش رخ داد و از تیم ملی فوتبال خداحافظی کرد، عنوان کرد: من هیچ موقع نمیبازم. هواداران فکر کردند که من به خاطر آنها خداحافظی کردم که این کاملا اشتباه است. ما دونوع هوادار داریم، یک هوادار قدر تو را میدانند و برخی قدر تو را نمیدانند. من فوتبالیست باید درک کنم که باید یک روزی از من قدردانی شود.
,* 24 ساعت هم در جام جهانی بازی میکردم، نمیتوانستم گل بزنم
, * 24 ساعت هم در جام جهانی بازی میکردم، نمیتوانستم گل بزنم, * 24 ساعت هم در جام جهانی بازی میکردم، نمیتوانستم گل بزنم,وی ادامه داد: من الان 25 ساله هستم و جزو 5 گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران هستم، اما اینکه به خانوادهات فحاشی میشود و تو نمیدانی برای چه بوده، اما اگر رودر رو باشد و به من بگویند. اما این اتفاق را در اینستاگرام انجام دادند. میدانم از طرف چه کسانی بود و در این فحشها هواداران یک تیم فقط به من فحش دادند و من آن را درک میکنم. آن هم به خاطر این بود که پدرم راجب تیمشان و مربیشان انتقاد کرده بود، چرا چون که هیچ پدری دوست ندارد پسرش مورد انتقاد قرار بگیرد. همه پدرها این گونه هستند. دست پدرم درد نکند که پشت سر من ایستاد و من توانستم در آسیا خودم را نشان دهم، در جام جهانی اگر 24 ساعت هم بازی میکردیم من نمیتوانستم گلزنی کنم، چون سیستم تیم دفاعی بود و ما مجبور بودیم که دفاعی بازی کنیم و من هم مقابل مدافعان مطرح فوتبال جهان تنها بودم.
,

,
*در ایران خیلیها نمیدانند که از اینستاگرام استفاده کنند
, *در ایران خیلیها نمیدانند که از اینستاگرام استفاده کنند,
وی ادامه داد: ایسنتاگرام در ایران بد جا افتاده و این آدم را خیلی اذیت میکند و نمیدانیم که چگونه استفاده کنیم. همه جور هوادار داریم که گاهی خوبی میگویند و گاهی هم فحش میدهند. یک موضوعی است که من مردانه به دنیا آمدم و مردانه باید زندگی کنم و نباید پشت سر کسی فحش دهم و اگر اینکار را کردم، مرد نیستم. اگر حال مادر و پدر من همیشه خوب باشد، من همیشه مقابل انتقادات میایستم و نمیبازم اما اگر حالشان خوب نباشد، نمیتوانم کار خاصی انجام دهد. به نظرم همه بازیکنان اینطوری هستند.
,*صد در صدر از رفتن کیروش ناراحت هستم
, *صد در صدر از رفتن کیروش ناراحت هستم, *صد در صدر از رفتن کیروش ناراحت هستم,آزمون درباره اینکه از رفتن کیروش از تیم ملی ناراحت بوده است و این موضوع را در اینستاگرام اعلام کرده، گفت: صددر صد از رفتن کیروش ناراحت بودم. چون او نسل جوانی را در تیم ملی را راه انداخت که در این نسل جوان من، علیرضا جهانبخش، میلاد محمدی، سعید عزتاللهی، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، مهدی طارمی و خیلیهای دیگری هم به تیم ملی آمدند و خدمت بزرگی بود که برای تیم ملی ایران انجام داد ولی مربیهای قبلی اینگونه نبودند. امیدوارم کیروش در کلمبیا عملکرد خوبی داشته باشد. مردم ایران او را همیشه دوست خواهند داشت جز یک تیم.
,*ترکمن صحرا همیشه در قلب من است
, *ترکمن صحرا همیشه در قلب من است, *ترکمن صحرا همیشه در قلب من است,مهاجم تیم ملی درباره کمک به سیل زدهها در گلستان گفت: فردای روزی که به ایران آمدم، سیل آمد. خیلی از هموطنان ما خانههایشان را از دست دادند و خیلیها در این راه شهید شدند و زندگیشان را باختند. وضعیت خیلی بد بود و وظیفه من بود که به مردم خودم به خصوص ترکمن صحرا کمک کنم که همیشه پشت من بودند. من همه کار برایشان انجام میدهم، ترکمن صحرا همیشه در قلب من است و همیشه پشت سرشان هستم. دو روز نتوانستم تمرین کنم.
,

, ,
*گل اول خودم را به مردم گلستان تقدیم کردم
, *گل اول خودم را به مردم گلستان تقدیم کردم, *گل اول خودم را به مردم گلستان تقدیم کردم,وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم در ترکیب زنیت گل بزنم و گل اولم را به تقدیم مردم گلستان کردم و گل دوم هم به فردی که در زندگی شخصیام بود تقدیم کردم. هدف اصلی من فوتبال است و باید خوب کار کنم تا نان حلال را به خانه ببرم.
,*مردم ایران فهم و شعور فوتبالی بالایی دارند
, *مردم ایران فهم و شعور فوتبالی بالایی دارند, *مردم ایران فهم و شعور فوتبالی بالایی دارند,آزمون درباره هوادار میلیونی فوتبال در ایران گفت: در ایران مردم خیلی به فوتبال علاقهمند هستند. درست است برخی فحاشی میکنند اما این فحاشیها هم فقط برای اینستاگرام بوده است. خیلی از مردم به من لطف دارند. مردم ایران فهم و شعور فوتبالیشان خیلی بالاست و به من هم خیلی لطف دارند.
,*در ایران الگوی من علی دایی است و در خارج از کشور زلاتان
, *در ایران الگوی من علی دایی است و در خارج از کشور زلاتان, *در ایران الگوی من علی دایی است و در خارج از کشور زلاتان,مهاجم تیم ملی ایران به تمجید از علی دایی هم پرداخت و اشاره به این موضوع داشت که قدر وی چندان دانسته نشده است، گفت: علی دایی بهترین گلزن دنیا است و هیچ کس نتوانسته رکورد او را بزند، کاری برای او نشده است و این موضوع ناراحت کننده است، سطح او خیلی بالا بوده است و اگر برای او نکردند، برای من هم انجام نخواهد شد. در ایران الگوی من علی دایی بوده و در خارج از کشور زلاتان ایبراهیموویچ بوده است. جنگیدن و روحیه شکست ناپذیری او همیشه برای من فوق العاده بوده است.
,وی در واکنش به رکورد علی دایی گفت: دایی خیلی گل زده است و 109 بسیار زیاد است و حقش بوده است. زحمات و سختی زیادی کشیده و خداوند هم به او این نعمت را اهدا کرده است.
,*لیورپول قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا میشود
, *لیورپول قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا میشود, *لیورپول قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا میشود,آزمون درباره اینکه علاقمند است چه تیمی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شود، گفت: لیورپول و به نظرم این تیم قهرمان اروپا خواهد شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه