فوتبال بانوان ایران به مرحله فینال آسیا صعود نکرد/حذف به دلیل کارت زرد بیشتر!

فوتبال بانوان ایران به مرحله فینال آسیا صعود نکرد/حذف به دلیل کارت زرد بیشتر!
تیم ملی کشورمان امروز موفق شد با نتیجه 5 بر یک لبنان را شکست دهد و با توجه به برتری کره جنوبی مقابل ویتنام و تفاضل گل برابر، ایران با کارت زرد بیشتر از رسیدن به مرحله بعد بازماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله دوم مسابقات فوتبال دختران زیر 19 سال آسیا امروز به پایان رسید و تیم‌های صعودکننده به فینال مشخص شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در گروه A استرالیا هر 3 بازی خود را با برد پشت سرگذاشت و با 9 امتیاز به عنوان تیم اول راهی فینال شد.

,

در گروه B، کره‌جنوبی که از قبل صعود خود را قطعی کرده بود امروز مقابل ویتنام قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد تا تفاضل گل ایران و ویتنام برای صعود برابر شود.

,

تیم ملی کشورمان امروز موفق شد با نتیجه 5 بر یک لبنان را شکست دهد و با توجه به برتری کره جنوبی مقابل ویتنام و تفاضل گل برابر، ایران با کارت زرد بیشتر نتوانست راهی مرحله فینال شود.

,

در مرحله فینال تیم‌های کره شمالی، تایلند، چین و ژاپن حضور دارند که 4 تیم هم از مرحله دوم اضافه می‌شوند.

,

تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران در سال 2015 نیز شانس حضور در فینال را پیدا کرده بود.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه