شیاطین سرخ از سهمیه لیگ قهرمانان باز ماندند

شیاطین سرخ از سهمیه لیگ قهرمانان باز ماندند
در ادامه هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس چلسی در دیدار مقابل واتفورد پیروز شد و منچستر یونایتد مقابل هادرزفیلد به تساوی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان واتفورد بود و با ۳ گل به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گل‌های این بازی را لوفتوس چیک ۴۸، داوید لوئیس ۵۱ و هیگواین به ثمر رساندند.

,

شاگردان ساری با این پیروزی ۷۱ امتیازی شدند و با صعود به رده سوم لیگ برتر انگلیس در آستانه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفتند.

,

در دیگر دیدار منچستر یونایتد در خانه هادرزفیلد به میدان رفت و با تساوی یک بر یک متوقف شد. در این بازی ابتدا مک‌تومینای در دقیقه ۸ برای منچستر گل زد اما در ادامه ام‌بنزا ۶۰ بازی را مساوی کرد.

,

شاگردان سولسشر با این تساوی ۶۶ امتیازی شدند تا عملاً از کسب سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده باز بمانند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه