اخبار داغ

پویش سفره مهربانی دانشجویی با توزیع غذای گرم بین نیازمندان بندرعباس+تصویر

پویش سفره مهربانی دانشجویی با توزیع غذای گرم بین نیازمندان بندرعباس+تصویر
پویش سفره مهربانی دانشجویی برای جمع آوری غذا برای افراد کم بزاعت در بین دانشجویان دانشگاه هرمزگان به راه افتاده که هنگام توزیع افطاری و سحری دانشجویان مقداری از غذای خود را صرف این کار خیر می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ رمضان، ماه عبادت و بندگی و راز و نیاز با معبود جهان است این ماه انسان به وسیله روزه گرفتن تزکیه نفس کرده و به آرامشی بی نظیری دست می یابد؛ خوابگاه های دانشجویی از جمله مکان هایی به شمار می رود که در آن دانشجویان با برگزاری برنامه های متنوع در این ماه بزرگ الهی به عبادت، راز و نیاز و کسب آگاهی می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امسال ماه مبارک رمضان با روزهای آخر سال تحصیلی دانشجویان همزمان شده و بسیاری از دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در ایام فرجه و امتحانات در محل تحصیل خود به روزه داری مشغول هستند و از آرامش بی نظیر ماه رمضان بهره جسته و به فرا گیری علم  می پردازند.

,

, ,

هر ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دانشجویان مومن و متعهد دانشگاه هرمزگان علاوه بر برگزاری برنامه های عبادی در طول روز، هنگام افطار و سحرگاه اقدام به جمع آوری غذا در خوابگاه ها برای افراد کم درآمد و نیازمند سطح شهر و حومه بندرعباس می کنند؛ این حرکت خداپسندانه دوسال است که در دانشگاه هرمزگان به راه افتاده و مورد استقبال دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه قرار گرفته است.

,

, ,

دانشجویان که آگاه به عواقب اسراف هستند حال با این کار هم از اسراف پرهیز می کنند و هم در کار خیر شریک می شوند؛ این پویش سفره مهربانی به همت جمعی از جوانان انقلابی دانشگاه هرمزگان به صورت خودجوش و آتش به اختیار راه افتاده است.

,

, ,

پویش سفره مهربانی دانشجویی برای جمع آوری غذا برای افراد کم بزاعت به راه افتاده و  هنگام توزیع افطاری و سحری دانشجویان مقداری از غذای خود را صرف این کار خیر می کنند و از طرفی دیگر دانشجویانی که عهده دار این مسولیت هستند پس از جمع آوری غذاها اقدام به بردن و توزیع آن بین افراد نیازمند تا قبل از نیمه شب می کنند.

,

در این کار خداپسندانه تمامی دانشجویان خداجو  به  امید آنکه که هیچ سفره ای در ماه خدا خالی نباشد در  آن شرکت می کنند تا در حد توان خود در این ماه پر برکت برای رفاه و آسایش همشهری هایمان کاری کرده باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه