استاندار یزد:
انتخابات در یزد به دور دوم کشیده نمیشود
استاندار یزد در پیامی اعلام کرد که درهیچ یک از حوزههای انتخابیه چهارگانه یزد، انتخابات به دور دوم کشیده نمیشود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی طالبی دقایقی قبل در گفتوگویی اعلام کرد: شمارش آراء انتخابات استان یزد رو به پایان است و خبر خوب اینکه هیچ یک از حوزههای انتخابیه در استان به دور دوم انتخابات کشیده نخواهد شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی در ادامه افزود: هر نماینده در حوزه انتخابیه خود حداقل باید 20 درصد آرای ماخوذه را به خود اختصاص دهد تا بتواند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند که در تمام حوزههای چهارگانه استان یزد تاکنون این اتفاق رخ داده است.
,منبع: تسنیم
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه