سخنگوی وزارت بهداشت:
ایران در مدیریت بیماری کرونا بهتر از کشورهای توسعه یافته عمل کرد
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: برخلاف اغلب کشورهای درگیر کرونا، این بیماری در ایران تحت مدیریت قرار گرفته است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیانوش جهان پور، سخنگوی و مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در توییتی نوشت: برخلاف اغلب کشورهای درگیر کرونا، این بیماری در ایران تحت مدیریت قرار گرفته است. بیماری کوید۱۹ در ایران در مقایسه با بسیاری از کشورهای توسعه یافته، بهتر مدیریت شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,,

]
ارسال دیدگاه