سرپرست معاون سیاسی فرمانداری نیشابور:
کلیه راههای ورودی به بخش زبرخان از محور مشهد به نیشابور مسدود شد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان نیشابور از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای عبوری با پلاک غیربومی در مسیرهای ورودی به بخش زبرخان از محور اصلی مشهد به نیشابور خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیل نصرآبادی در گفت و گو با صبح توس گفت: از امروز صبح تمام مسیرهای منتهی به بخش توریستی زبرخان مسدود شد. با اجرای این طرح کلیه مسیرهای دسترسی و ورودی به بخش زبرخان از محور مشهد به نیشابور به استثنای دو ورودی اصلی شهرهای قدمگاه و خرو مسدود شده است و در ورودی این دو شهر نیز اقدامات کنترلی و مراقبتی در حوزه بهداشت و درمان اعمال شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد اسماعیل نصرآبادی در گفت و گو با , صبح توس, گفت: از امروز صبح تمام مسیرهای منتهی به بخش توریستی زبرخان مسدود شد. با اجرای این طرح کلیه مسیرهای دسترسی و ورودی به بخش زبرخان از محور مشهد به نیشابور به استثنای دو ورودی اصلی شهرهای قدمگاه و خرو مسدود شده است و در ورودی این دو شهر نیز اقدامات کنترلی و مراقبتی در حوزه بهداشت و درمان اعمال شده است, , .,وی گفت: با تمهیدات صورت گرفته از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در هیچ نقطه شهری و روستایی بخش پذیرای هیچ مسافر و گردشگری نبوده ایم.
, .,معاون سیاسی فرمانداری نیشابور تاکید کرد: بخش زبرخان به دلیل وجود مناطق گسترده تفریحی، امکان انتخاب شدن به عنوان مقصد دوم مسافران را بعد از مشهد داشت و این باعث نگرانی مردم شده بود بنابر این چنین تصمیم گرفته و اجرا شد.
, معاون سیاسی فرمانداری نیشابور تاکید کرد: بخش زبرخان به دلیل وجود مناطق گسترده تفریحی، امکان انتخاب شدن به عنوان مقصد دوم مسافران را بعد از مشهد داشت و این باعث نگرانی مردم شده بود بنابر این چنین تصمیم گرفته و اجرا شد.,انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
ارسال دیدگاه