فرماندار کلاله:

در روز طبیعت کمترین میزان تردد در شهرستان کلاله ثبت شد+ فیلم

در روز طبیعت کمترین میزان تردد در شهرستان کلاله ثبت شد+ فیلم
علی اصغر بیانی گفت: خوشبختانه مردم شهرستان کلاله در روز طبیعت، کمترین میزان تردد در سطح شهرستان را داشتند و این مردم خانه را بهترین مکان دانستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، فرماندار کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: با بررسی ها و بازدیدهایی که بعمل آمد؛ مردم شهرستان کلاله با ماندن در خانه بالاترین مشارکت را در کاهش تردد در روز طبیعت داشتند و تنها در موارد ضروری از منازل خود خارج شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,
وی افزود: می طلبد مردم شهرستان کلاله طی روزهای آتی نیز در منازل خود باقی بمانند تا شاهد قطع زنجیره ویروس در شهرستان و استان باشیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه