رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبرداد؛

بهبود ۱۰۲۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی تا به امروز/۱۰۶ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند

بهبود ۱۰۲۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی تا به امروز/۱۰۶ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند
جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: خوشبختانه ۱۰۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای شیوع این ویروس در استان، بهبود یافته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ در خصوص آمار مرتبط با ۲۴ ساعت گذشته مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های کرونا در استان، گفت: از ظهر دیروز تا به امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۱۵ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹در استان شناسایی شده که به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۴۲۳ نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

جمالیان افزود: خوشبختانه ۱۰۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای شیوع این ویروس در استان، بهبود یافته اند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۰۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند و خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۷ نفر از مبتلایان به کروناویروس در منزل بستری و قرنطینه هستند.

جمالیان تصریح کرد: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۳ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند که با اضافه شدن این سه نفر تعداد فوتی های این بیماری در استان مرکزی به ۱۳۸ نفر رسید.

وی در خصوص آمار تفکیکی مبتلایان به این ویروس در شهرستان های استان مرکزی خاطر نشان کرد: از ۱۵ مورد مبتلای جدید به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته،  ۵ مورد در اراک، ۶ مورد ساوه و زرندیه، ۳ مورد خمین و ۱ مورد تفرش ثبت شده است.

انتهای پیام/

,

جمالیان افزود: خوشبختانه ۱۰۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای شیوع این ویروس در استان، بهبود یافته اند.

,

وی اظهار کرد: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۰۶ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند و خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر ۱۵۷ نفر از مبتلایان به کروناویروس در منزل بستری و قرنطینه هستند.

,

جمالیان تصریح کرد: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۳ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند که با اضافه شدن این سه نفر تعداد فوتی های این بیماری در استان مرکزی به ۱۳۸ نفر رسید.

,

وی در خصوص آمار تفکیکی مبتلایان به این ویروس در شهرستان های استان مرکزی خاطر نشان کرد: از ۱۵ مورد مبتلای جدید به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته،  ۵ مورد در اراک، ۶ مورد ساوه و زرندیه، ۳ مورد خمین و ۱ مورد تفرش ثبت شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه