سخنگوی ستاد مقابله با کرونای کرمانشاه خبر داد
افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کرمانشاه به 828 نفر/ 58 بیمار جان باختند
ابراهیم شکیبا از ابتلای 828 نفر به کرونا در استان کرمانشاه خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: تست پی سی آر 828 نفر در استان کرمانشاه مثبت شده که 412 نفر از این افراد در بیمارستان بستری هستند.
وی افزود: متاسفانه 58 نفر از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمانشاه در گذشتند.
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: طی 24 ساعت گذشته تست پی سی آر 21 نفر در استان مثبت شد که سه نفر از این افراد در بیمارستان بستری هستند.
دکتر شکیبا تصریح کرد: از ابتدا تاکنون 2 هزار و هشت نفر در بیمارستان بستری هستند که یک هزار و 790 نفر از آنها از بیمارستان ترخیص شدند.
وی عنوان کرد: در حال حاضر 160 نفر در بیمارستان بستری هستند.
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه