مقابل ازبکستان بازی خوبی انجام دادیم

قایدی: بازی در تیم ملی حس خیلی خوبی دارد/ امیدوارم بازی با مالی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم

قایدی: بازی در تیم ملی حس خیلی خوبی دارد/ امیدوارم بازی با مالی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم
مهاجم تیم ملی گفت: خیلی خوشحالم در دقایقی از مسابقه با ازبکستان به تیم ملی کشورم کمک کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی قایدی درباره پیروزی تیم ملی مقابل ازبکستان اظهار داشت: خدا را شکر مقابل ازبکستان بازی خوبی انجام دادیم و با یک نتیجه خوب تاشکند را ترک می کنیم. به همه مردم ایران بابت این نتیجه تبریک می گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: خیلی خوشحالم در دقایقی از مسابقه با ازبکستان به تیم ملی کشورم کمک کردم. بازی در تیم ملی حس خیلی خوبی دارد. از الان به مسابقه با مالی فکر می کنیم و امیدواریم این دیدار را هم با پیروزی پشت سربگذاریم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه