سه خرید جدید برای تراکتور/ رونمایی تبریزی ها از بازیکنان تازه وارد
باشگاه تراکتور از سه بازیکن جدید خود برای فصل آینده رونمایی کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی تراکتور، سه بازیکن جدید با نظر علیرضا منصوریان و پس از توافق با مدیرعامل باشگاه و طی مراحل قانونی اخذ رضایتنامه به تراکتور پیوستند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,حبیب فرعباسی، وفا هخامنشی و محمد مهدی قنبری؛ سه بازیکنی هستند با تیم تراکتور قرارداد امضا کرده و به جمع شاگردان علیرضا منصوریان اضافه شدند.
,حبیب فرعباسی، دروازهبان فصل گذشته نفت مسجد سلیمان است که پس از عملکرد خوبش در این تیم به تراکتور پیوست و فصل آینده سنگربان این تیم خواهد بود.
,دیگر بازیکنی که برای تقویت خط دفاعی سرخپوشان به تراکتور پیوسته، وفا هخامنشی است. وی سابقه بازی در تیمهای ذوبآهن، نفت آبادان و خونهبهخونه بابل را نیز در کارنامهاش دارد.
,محمد مهدی قنبری هم که فصل گذشته در تیم دسته اولی خوشه طلایی ساوه حضور داشت، با تایید کادر فنی و توافق باشگاه با تراکتور قرارداد امضا کرد.
,انتهای پیام/
,,
]
ارسال دیدگاه