اخبار داغ

یک استاد حوزه علمیه:

بزرگترین ترس دشمنان قدرت اسلام است/ وحدت؛ رمز پیروزی مسلمانان جهان

بزرگترین ترس دشمنان قدرت اسلام است/ وحدت؛ رمز پیروزی مسلمانان جهان
آیت الله علی آل آقا، استاد حوزه علمیه گفت: اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، بیانگر قدرتی است که در اسلام و جامعه مسلمین وجود دارد و تمام وحشت دشمن از این قدرت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله علی آل آقا در گفتگو  با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با محکومیت اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: این اهانت بزرگ و غیر قابل توجیه است و تمامی ملت های اسلامی باید با حرکتی یکپارچه تو دهنی محکم و لازم را به آنها بزنند.

وی با بیان اینکه این روزها شاهد بدترین نوع کینه توزی دشمنان هستیم، خاطر نشان کرد: مسلمانان جهان باید با وحدت و حفظ همبستگی این اقدام وقیحانه در اهانت به ساحت قدسی پیامبر را محکوم کنند.

این استاد حوزه علمیه افزود: این حرکت دشمن تنها بیانگر قدرتی است که در اسلام و جامعه مسلمین وجود دارد و تمام وحشت دشمن از این قدرت است و موجب می شود دست به چنین اقدامات سخیفی بزنند. 

وی تصریح کرد: برخی ها که چشم امید به بیگانگان دارند فکر می کنند اگر از یک و یا دو خواسته خود کوتاه بیاییم، دشمن از دشمنی کردن خودش دست بر می دارد در حالی که رفتار خصمانه فرانسه در توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) به خوبی نشان می دهد که دشمن با اساس دین و اعتقادات ما مخالف است و تا زمانی که از این اعتقادات دست نکشیم به دشمنی خود ادامه می دهد.

آیت‌الله آل آقا ادامه داد: در حال حاضر به راحتی این نتیجه را می توان گرفت که راه نجات ما مقاومت و ایستادگی است و اگر بخواهیم از اعتقادات و مواضع خود کوتاه بیاییم و عقب‌نشینی کنیم نتیجه‌ای جز این نخواهد داشت که دشمن یک قدم به جلو خواهد آمد.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دشمن با اصل اسلام مخالف است و شیعه و سنی برایش فرقی ندارد، گفت: باید همه اعم از شیعه و سنی با وحدت و همدلی دست به دست هم بدهیم و برای نابودی دشمنان مشترک با تمام توان با وحدت و برادری در کنار هم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه