اخبار داغ

امیدوارم با قهرمانی آسیا جشن ملی برگزار کنیم

سمیعی: بزرگترین مشکل پرسپولیس مسائل اقتصادی است/ تصمیمی برای تغییرات ندارم

سمیعی: بزرگترین مشکل پرسپولیس مسائل اقتصادی است/ تصمیمی برای تغییرات ندارم
مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم در اوین برنامه کوتاه مدت شرایط را برای قهرمانی پرسپولیس در آسیا فراهم کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر سمیعی مدیرعامل جدید پرسپولیس بعد از مراسم معارفه اش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا از اعضای هیات مدیره باشگاه تشکر می کنم که به من اعتماد کردند. ان شاالله با تمام توان با همیاری پیشکسوتان و هواداران  در این عرصه عمل کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: چند روز پیش برنامه هایم را به صورت رسمی اعلام کردم. امیدوارم در کوتاهترین مدت شرایط را برای قهرمانی پرسپولیس در کوتاه مدت فراهم کنیم. این مهم هم بدون حمایت و همراهی هوادار، کادر فنی، بازیکنان و ... پیش نخواهد آمد. امیدوارم 29 آذرماه یک جشن ملی را در ایران با قهرمانی پرسپولیس برگزار کنیم.

,

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس  در پاسخ به این سوال که آیا از روز گذشته تا امروز صحبتی با کادر فنی تیم داشته یا خیر عنوان کرد: با کادر فنی تیم صحبت کرده ایم ولی قطعا آنها زحمت کشیدند و با کمبودها و شرایط سخت تیم را قهرمان کرده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده اند. بدون شک از آنها حمایت خواهد شد ضمن آنکه پرسپولیس بازیکنان با غیرتی دارد که از تمام توان آنها استفاده خواهد شد.

,

وی با اشاره به مشکلات پرسپولیس گفت: بزرگترین مشکل باشگاه مسائل اقتصادی است. در این زمینه یک کمیته اقتصادی تشکیل خواهد شد ضمن آنکه در مورد حضور باشگاه در بورس نیز برنامه ریزی شده و قطعا اقدامات حضور در بازار سرمایه انجام خواهد شد.

,

سمیعی در پاسخ به این سوال که باشگاه چقدر بدهی دارد، عنوان کرد: اجازه بدهید در این زمینه فعلا صحبت نکنم و بیشتر روی مسائل دقیق شوم تا بعد در این مورد توضیح بدهم.

,

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه خیلی ها به انتخاب وی بابت اینکه ورزشی نیست انتقاد می کنند و آیا می تواند با این فشار انتقادات موفق شود، گفت: ما تمام تلاشمان را می کنیم که موفق شویم.

,

وی در خصوص مطالبات رادوشوویچ تصریح کرد: در خصوص مطالبات بازیکنان  بقیه افراد نیاز به بررسی بیشتر دارم و باید در جریان ریز امروز قرار بگیرم.

,

سمیعی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در باشگاه تغییراتی بابت معاونت ها و مسائل دیگر صورت می گیرد یا خیر گفت: فعلا تصمیمی در این باره ندارم.

,

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان استعفا کرده یا خیر، افزود: طبیعتا  طبق قانون نمی توانم مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان باشم.

,

وی در خصوص وظایف ابراهیم شکوری در پرسپولیس تاکید کرد: شکوری معاونت اجرایی باشگاه خواهد بود و قطعا از تمام ظرفیت های او استفاده خواهیم کرد. مطمئنا او کمک های زیادی به بنده خواهد کرد.

,

سمیعی در خصوص اینکه وضعیت کارگزار باشگاه چه خواهد شد عنوان کرد: همکاری باشگاه با کارگزار ادامه خواهد داشت. ما با آنها قرارداد داریم و از آنها حمایت می کنیم و ان شاالله آنها هم از تیم حمایت خواهند کرد تا به روزهای خوبی برسیم.

,

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قرار است به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره فعالیت کند یا خیر، بیان کرد: این به تشخیص دوستان است. اگر مفید به فایده باشیم، ان شاالله عضو هیات مدیره هم خواهیم شد.

,

وی در خصوص اینکه  تکیف سخنگوی باشگاه چه می شود، گفت: شاید به خاطر ارتباط زیربنایی نتوانم خیلی به صورت مستقیم با شما در ارتباط باشم و رسانه ها را ببینم اما سخنگو با شما در ارتباط خواهد بود و انتقاد و سوالات شما را پاسخ خواهد داد.

,

سمیعی در خصوص اینکه آیا شکری سخنگوی باشگاه پرسپولیس می شود، گفت: در این زمینه تصمیم خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه