مربیان مس و شهرخودرو چه گفتند؟
سرآسیایی: آمادگی خوبی برای بازی با شهر خودرو داریم/ نوازی: انتظارات از تیم ما بیشتر شده
مربیان دو تیم مس رفسنجان و شهرخودرو پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل شهرخودرو در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، گفت: ولادت حضرت زهرا (س) را تبریک میگویم و آرزو میکنم به برکت این روز، شفای کامل نصیب علی انصاریان عزیز شود. امیدوارم بیماران کرونایی شفا پیدا کنند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی ادامه داد: تمرینات خودمان را بر مبنای بازی با شهر خودرو انجام دادیم. باید از میزبانی باشگاه شهر خودرو و مساعدتی که داشتند، تشکر کنم. آمادگی خوبی برای بازی با شهر خودرو داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما توجیه هستند و شرایط را درک میکنند که در چه شرایط خاصی هستیم و بازی چقدر در این مقطع زمانی حساس است.
,سرآسیایی عنوان کرد: روند کاری و تفکرات محمد ربیعی مخصوصا در هفتههای اخیر به بازیکنان غالب شده و شرایط ما رو به بالا است. با وجود اینکه شهر خودرو را سازمان یافته و با فوتبال خوب میبینیم، فردا برای سه امتیاز وارد زمین میشویم. شهر خودرو تیم تاکتیکی و سرمربیاش مهدی رحمتی است که خیلی به او ارادت دارم، اما تحلیلهای ما گرفتن سه امتیاز بازی است.
,مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در رابطه با محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا خاطرنشان کرد: محمد قاضی، ناصر سالاری و رحیم زهیوی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. با وجود اینکه سه بازیکن فوق تأثیر زیادی در کارمان دارند، اما آمادگی مطلوبی برای بازی فردا داریم.
,سرآسیایی در خصوص حواشی اخیر برای شهر خودرو و تأثیر آن در روند بازی فردا گفت: به عنوان مربی مس رفسنجان آمدهام و خوشایند نیست در رابطه با شهر خودرو صحبت کنم. برای همه عزیزان در سمت مدیریت آرزوی موفقیت میکنم و دوست دارم فوتبال مشهد روند رو به رشدی داشته باشد.
,وی درباره اینکه مس رفسنجان در نیم فصل دوم چه برنامهای برای جذب بازیکن خواهد داشت، گفت: آنالیزی که از نیم فصل اول داشتیم را در اختیار باشگاه قرار دادهایم و جلسات متعددی داشتیم که در نیم فصل دوم با شرایط بهتر و اشتباهات کمتر حضور پیدا کنیم. امتیازگیری در نیم فصل دوم سختتر میشود اما طبق روند در بحث تیمی برای ماندن باشخصیت در لیگ، آقای ربیعی برنامههای خود را به باشگاه داده و قطعا برای نیم فصل برنامههایی داریم که طی یکی دو هفته آینده اعلام خواهیم کرد.
,نوازی: با پیروزی حواشی تیم ما به چشم نمیآید
, نوازی: با پیروزی حواشی تیم ما به چشم نمیآید,محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل مس رفسنجان با آرزوی سلامتی برای علی انصاریان گفت: نسبت به بازیهایی که انجام دادیم و توقعاتی که نسبت به بازیهای قبلی داشتیم انتظاراتمان بیشتر شده است. با توجه به اینکه سپاهان را با سه گل در زمین خودش شکست دادیم، قطعاً انتظارات از ما بیشتر شده است. شرایط تیم ما خوب است و در این سه چهار روز تمرینات خوبی داشتهایم.
,وی ادامه داد: امیدوارم آن چیزی که مردم و هواداران شهر خودرو انتظار داشتند در این چند بازی اخیر به خوبی انجام داده باشیم. انشاءالله یک بازی خوب هم فردا به نمایش بگذاریم. مس رفسنجان هم انگیزههای بالایی دارد و بازیهای خوبی را به نمایش گذاشته است. ما هم برای این بازی انگیزه بالایی داریم و انشاءالله فردا با یک بازی خوب سه امتیاز را به دست بیاوریم.
,مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: ما روحالله سیفاللهی و حسن جعفری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. اکبر صادقی و فرشاد فرجی هم به دلیل محرومیت فردا بازی نخواهند کرد.
,نوازی در واکنش به اتفاقاتی که برای مجموعه شهر خودرو رخ داده است، خاطرنشان کرد: در فوتبال ایران متأسفانه هرچقدر هم خوب باشید حاشیهها ناخودآگاه به وجود میآید و طبیعی است. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و به تیم لطمه وارد شوند. انشاءالله با شناختی که از حمیداوی دارم این مشکلات حل میشود و آرامش به باشگاه و اعضای تیم برمیگردد. ما باید خودمان را قوی کنیم تا در زمین به مشکلات فکر نکنیم و به اهدافمان برسیم. قطعاً اگر به پیروزی برسیم حاشیهها را پوشش میدهد و به چشم نمیآید. اگر بخواهیم با حاشیهها به زمین برویم اتفاقات خوبی نمیافتد.
,وی راجع به اینکه هواداران نگران هستند که مشکلات پدیده برای شهر خودرو هم پیش بیاید، تصریح کرد: به هر حال در مجموعه شهر خودرو این اتفاقات افتاده است. ما هم شنیدهایم و از ریز آن اطلاع نداریم. امیدواریم که این مشکلات گریبانگیر تیم ما نشود و آن اتفاقاتی که برای پدیده پیش آمد برای شهر خودرو تکرار نشود که مردم نگران نشود. انشاءالله با صحبتها و هماهنگیهایی که شده است این مشکلات در استان حل شود و تیم به راهش ادامه دهد.
,مربی تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این سؤال که «با مشکلاتی که شهر خودرو با آنها مواجه است، بازیکنانی مثل قاسمینژاد و فرجی در این تیم میماند؟»، تصریح کرد: به هر حال ما مشکلی نداریم و به کارمان ادامه خواهیم داد. آقای رحمتی و مسئولان تیم این اتفاقات را دیدهاند و به دنبال این هستند که مشکلات حل شود.
,نوازی درباره این موضوع که رحمتی در خیلی از موارد برای حل مشکلات تیم شخصاً پادرمیانی کرده است، گفت: به هر حال وقتی یک نفر در یک مجموعه و خانوادهای وارد میشود قطعاً باید همه دست به دست هم دهند تا مشکلات را حل کنند. آقای رحمتی هم لطف میکند و وظیفهاش را انجام میدهد و در اتفاقاتی که به او مربوط نمیشود دخالت میکند تا مشکل حل شود. او دلش به حال تیم میسوزد و امیدوارم همه دلسوزان اینطور باشند و بتوانیم مشکلات را حل کنیم تا به آرامش برسیم.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه