تخت روانچی:

آمریکا همچنان با مجازات های غیرقانونی علیه ایران، قطعنامه ٢٢٣١ را نقض می کند

آمریکا همچنان با مجازات های غیرقانونی علیه ایران، قطعنامه ٢٢٣١ را نقض می کند
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در توئیتی با اشاره به ابراز ناامیدی آمریکا از رد اعتراضش در دیوان بین المللی دادگستری نوشت: آمریکا همچنان با مجازات های غیرقانونی علیه ایران، قطعنامه ٢٢٣١ را نقض می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل امروز (پنجشنبه) در توئیتی درباره رای صلاحیتی دیوان بین المللی دادگستری در پرونده نقض های عهدنامه مودت ۱۹۵۵ توسط آمریکا در توئیتی نوشت: دولت جدید آمریکا وانمود به حمایت از چندجانبه گرایی می کند، ولی از رد اعتراضش در دیوان بین المللی دادگستری (مبنی بر عدم صلاحیت دیوان) در پرونده تحریم های ایران ابراز ناامیدی می کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
‏ در این توئیت آمده است: آمریکا همچنان با مجازات های غیرقانونی علیه ایران، قطعنامه ٢٢٣١ را نقض می کند. شروع تازه خوبی نیست.
,
 
,
به گزارش فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه روز گذشته (چهارشنبه) رای صلاحیتی دیوان بین المللی دادگستری در پرونده نقض های عهدنامه مودت ۱۹۵۵ توسط آمریکا را نشانگر حقانیت خواسته های جمهوری اسلامی در این مرحله از دادرسی خواند و گفت: با این موفقیت پرونده وارد مرحله رسیدگی نهایی خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه