برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون جانبازان و معلولین/ ارائه گزارش از لیگ والیبال نشسته

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون جانبازان و معلولین/ ارائه گزارش از لیگ والیبال نشسته
جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، این جلسه با حضور رئیس، دبیر و مدیران فدراسیون امروز یکشنبه نوزدهم بهمن ماه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ابتدا اسبقیان رئیس فدراسیون ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از مدیران و همکاران برای برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته و نیز انجام برنامه ریزی برای برپایی اردوها و رقابت های پیش رو در فدراسیون تشکر و به تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کردند.

,

نصیری نایب رئیس بانوان در مورد نحوه برگزاری و برنامه ریزی های لازم برای مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته بانوان مطالبی را بیان کرد.

,

در ادامه گلشنی مدیر ورزشی، به ارائه گزارشی در خصوص مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان پرداخت.

,

کشاورز نوری مدیر امور استان های فدراسیون نیز گزارشی درباره مجامع عمومی و انتخاباتی هیئت ها که تاکنون برگزار شده ارائه و در مورد برنامه ریزی های صورت گرفته برای مجامع پیش رو صحبت کرد. سید باقری بازرس وعسگری مدیر فرهنگی نیز درباره برنامه های این حوزه در اردو و مسابقات صحبت کردند.

,

در پایان حمیدی دبیر فدراسیون، تشکیل کارگروه برای اقدامات خواسته شده از سوی وزارت ورزش و جوانان را پیشنهاد داد و اسبقیان ضمن موافقت، دستورات لازم را صادر کرد. همچنین از روابط عمومی به جهت پوشش خبری و هماهنگی برای حضور اصحاب رسانه و پخش مستقیم مسابقات لیگ والیبال که منجر شد تا فعالیت و زحمات همکاران فدراسیون به خوبی نشان داده شود، تشکرو قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه