کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب خبر داد؛

ارسال طرح تهیه گزارش نظارتی در خصوص اقدامات غیرقانونی در «استانداری مرکزی» به وزیر کشور

ارسال طرح تهیه گزارش نظارتی در خصوص اقدامات غیرقانونی در «استانداری مرکزی» به وزیر کشور
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تهیه گزارش نظارتی در خصوص عدم رعایت قوانین و تخلفات انجام شده در استانداری مرکزی در طی سال های ۹۲ تا ۹۹ برای اخذ پاسخ و توضیحات لازم به وزیر کشور ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «با توجه به تکرار تصمیمات و اقدامات غیرقانونی در استانداری مرکزی و تخلفات متعدد استانداران و برخی از معاونان و مدیران در استانداری، طرح تهیه گزارش نظارتی در خصوص عدم رعایت قوانین و تخلفات انجام شده در استانداری مرکزی در طی سال های ۹۲ تا ۹۹ توسط پنج نفر از نمایندگان استان مرکزی در مجلس همراه با تعدادی دیگر از نمایندگان، که قبلا تقدیم شده بود، امروز برای اخذ پاسخ و توضیحات لازم به وزیر کشور ارسال شد.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در این طرح از وزیر کشور خواسته شده است تا گزارش نظارتی طی دوره سال های ۹۲ تا ۹۹ درباره اقدامات استانداری مرکزی در مواردی همچون عزل و نصب مدیران، جذب و بکار گیری کارکنان و نیروهای استخدامی و قراردادی، نحوه عملکرد در هنگام برگزاری انتخابات، نحوه اجرای قوانین در حوزه اداری، مالی و سایر موارد مطرح شده را تهیه و به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ارسال نماید.

انتها پیام/

,

در این طرح از وزیر کشور خواسته شده است تا گزارش نظارتی طی دوره سال های ۹۲ تا ۹۹ درباره اقدامات استانداری مرکزی در مواردی همچون عزل و نصب مدیران، جذب و بکار گیری کارکنان و نیروهای استخدامی و قراردادی، نحوه عملکرد در هنگام برگزاری انتخابات، نحوه اجرای قوانین در حوزه اداری، مالی و سایر موارد مطرح شده را تهیه و به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ارسال نماید.

,

, ,

انتها پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه