بخشدار مرکزی شهرستان خبر داد؛
بهره برداری از ۳۹ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی سرپل ذهاب
محمد شریفی از افتتاح و بهرهبرداری از ۳۹ پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر در روستاهای مرکزی شهرستان سرپل ذهاب بخش خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریفی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از ۳۹ طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,وی افزود: برای اجرای این طرحهای عمرانی و خدماتی اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دهیاری ها هزینه شده است.
,بخشدار مرکزی شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد: این طرحها شامل جدول گذاری، سنگفرش، اصلاح شبکه معابر، پارک کودک، شن ریزی، دفع آبهای سطحی و احداث کانال می باشد.
,شریفی در پایان افزود: این پروژه ها با همت دهیاران و همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی انجام گرفته و در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری رسیده است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه