بخشدار مرکزی شهرستان خبر داد؛

بهره برداری از ۳۹ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی سرپل ذهاب

بهره برداری از ۳۹ طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی سرپل ذهاب
محمد شریفی از افتتاح و بهره‌برداری از ۳۹ پروژه عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر در روستاهای مرکزی شهرستان سرپل ذهاب بخش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریفی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از ۳۹ طرح عمرانی و خدماتی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

وی افزود: برای اجرای این طرحهای عمرانی و خدماتی اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی دهیاری ها هزینه شده است.

,

بخشدار مرکزی شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد:  این طرحها شامل جدول گذاری، سنگفرش، اصلاح شبکه معابر، پارک کودک، شن ریزی، دفع آبهای سطحی و احداث کانال می باشد.

,

شریفی در پایان افزود: این پروژه ها با همت دهیاران و همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی انجام گرفته و در ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه