نماینده سابق کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی درگذشت
الهیار ملکشاهی نماینده دور نهم و دهم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی درگذشت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، الهیار ملکشاهی نماینده دور نهم و دهم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی پس از تحمل مدتها درد بیماری درگذشت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,وی به دنبال عوارض ناشی از بیماری کلیوی و وخیم شدن شرایط جسمانی اش، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان دی تهران بستری بود که ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه