نماینده سابق کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی درگذشت

نماینده سابق کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی درگذشت
الهیار ملکشاهی نماینده دور نهم و دهم کوهدشت و‌ رومشکان در مجلس شورای اسلامی درگذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، الهیار ملکشاهی نماینده دور نهم و دهم کوهدشت و‌ رومشکان در مجلس شورای اسلامی پس از تحمل مدتها درد بیماری درگذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی به دنبال عوارض ناشی از بیماری کلیوی و وخیم‌ شدن شرایط جسمانی اش، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان دی تهران بستری بود که ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه