اخبار داغ

مسئول اتحادیه میوه و تره بار بیرجند:

عرضه میوه تنظیم بازار در ۵۶ نقطه بیرجند آغاز شد/ میوه‌های تنظیم بازار گران نمی‌شود

عرضه میوه تنظیم بازار در ۵۶ نقطه بیرجند آغاز شد/ میوه‌های تنظیم بازار گران نمی‌شود
حیدری گفت: در مورد قیمت میوه‌های تنظیم بازار احتمال دارد مسئولان استان برای کاهش قیمت‌ها تدابیری اتخاذ کنند اما افزایشی در قیمت میوه‌های تنظیم بازار وجود نخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حیدری مسئول اتحادیه میوه و تره بار بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: با توجه به تصمیمات گرفته شده در سطح کشور در خصوص تعادل بخشی به قیمت میوه، مقرر شده قیمت میوه در میادین میوه و تره بار روند کاهشی داشته باشد.

وی افزود: خراسان‌جنوبی نیز مستثنی از این مسئله نیست و قیمت میوه در استان با توجه به تصمیمات گرفته شده و با توجه به جمعیت و واردات میوه به هر شهر کاهش خواهد داشت.

مسئول اتحادیه میوه و تره بار بیرجند بیان کرد: با توجه به این‌که میوه‌های تنظیم بازار وارد بازار شده، اگر اتفاق خاصی نیفتد قطعا کاهش محسوسی در قیمت میوه‌ها نسبت به قبل شاهد خواهیم بود.

حیدری عنوان کرد: کاهش قیمت میوه مربوط به تمامی میوه‌ها نمی‌شود و فقط برای میوه‌هایی که قرار است در تنظیم بازار به فروش برسد کاهش قیمت میوه وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: میوه‌های مانند موز، کیوی، پرتقال شیراز و ... ربطی به تنظیم بازار ندارد و قیمت این نوع میوه‌ها کاهش نخواهد داشت مگر این‌که بازار رکود پیدا کند که در حال حاضر احساس می‌شود بازار مقداری رکود دارد و قیمت‌ها جهشی نیست.

عرضه میوه تنظیم بازار در ۵۶ نقطه بیرجند

مسئول اتحادیه میوه و تره بار بیرجند با بیان این‌که میوه‌های تنظیم بازار در بیرجند در حال عرضه است، اظهار کرد: عرضه میوه‌های تنظیم بازار از روز گذشته در ۵۶ نقطه از شهر بیرجند آغاز شده و قطعا طی این مدت تعداد قابل توجهی از شهروندان میوه مورد نیاز خود را تهیه کرده‌اند.

حیدری در مورد قیمت میوه‌های تنظیم بازار، گفت: قیمت پرتقال تامسون شمال ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان، سیب درختی زرد و قرمز مشترکا ۱۰ هزار تومان و پرتقال والنسیا ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان برای مصرف کننده تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت سایر میوه‌ها روال طبیعی خودش را طی می‌کند و مشکلی وجود ندارد. خوشبختانه فراوانی میوه بوده و کمبود میوه در استان نداریم.

مسئول اتحادیه میوه و تره بار بیرجند بیان کرد: قیمت‌ها تفاوت زیادی پیدا نکرده و روند افزایشی در قیمت میوه‌ها وجود ندارد.

حیدری در مورد قیمت خیار و موز که ابتدای اسفند ماه بسیار افزایش داشته بود، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم خیار سبز جیرفت ۷۵۰۰ تومان و خیارسبز بیرجند ۹ هزار تومان است. قیمت هر کیلوگرم موز خارجی ۳۲ و ایرانی ۲۷ هزار تومان است.

میوه‌های تنظیم بازار گران نمی‌شود

وی خاطرنشان کرد: معمولا قیمت میوه‌ها روزانه و براساس عرضه و تقاضا و کیفیت مشخص می‌شود و فقط قیمت میوه‌های تنظیم بازار ثابت است. در مورد قیمت میوه‌های تنظیم بازار احتمال دارد مسئولان استان برای کاهش قیمت‌ها تدابیری اتخاذ کنند اما افزایشی در قیمت میوه‌های تنظیم بازار وجود نخواهد داشت.

مسئول اتحادیه میوه و تره بار بیرجند افزود: اگر مردم شاهد عرضه میوه‌های تنظیم بازار بیش از قیمت اعلام شده باشند به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, عرضه میوه تنظیم بازار در ۵۶ نقطه بیرجند, عرضه میوه تنظیم بازار در ۵۶ نقطه بیرجند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, میوه‌های تنظیم بازار گران نمی‌شود, میوه‌های تنظیم بازار گران نمی‌شود,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
علی -> 1401/12/29
پاسخ

این میوه تنظیم بازار رو کجا دارن