اخبار داغ
  1. آغاز خاموشی‌های برقی، زودتر از سال‌های گذشته/ چالش‌ها و راهکارها
  2. مجمع تشخیص مصلحت هفته آینده CFT و پالرمو را بررسی می‌کند
  3. ارز واردات خودرو مجدداً به ۳ میلیارد دلار افزایش یافت
  4. حل مشکلات کشور در گرو تحقق شعار سال است
  5. دانشمندان ما را ترور می‌کنند که جلوی پیشرفت ما را بگیرند
  6. یک جریان شناخته شده تلاش می کند سیستم اطلاع رسانی دولت را در دست بگیرد/ انتقام خون شهید سلیمانی مطالبه رهبری است نه روزنامه کیهان!
  7. بازدید پزشکیان از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور
  8. لزوم همکاری مشترک‌ شهرداری و سپاه تهران بزرگ برای حل مشکلات پایتخت
  9. مذاکرات مسقط آزمون سنجش جدیت آمریکاست
  10. ارزش روز سهام عدالت امروز چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
  11. تمام منافع آمریکا در منطقه زیر برد موشک های ماست/ پیشرفت موشکی ایران دنیا را به وحشت انداخته است
  12. ابتکار ایران در تبدیل تهدید به فرصت/ مذاکره غیرمستقیم ترامپ را آچمز کرد!
  13. خواب زمستانی مسئولان در هرمز؛ خاک نقره‌ای قربانی بی‌تفاوتی!
  14. بازخوانی قطع روابط دیپلماتیک ایران و آمریکا در سال ۱۳۵۹/ آغاز کاشت بذر بی‌اعتمادی به غرب
  15. شمارش معکوس برای تعیین سرمربی تیم امید/ حسینی و دقیقی؛ نامزدهای نهایی
  16. توهین روزنامه اطلاعات‌ به عزاداران امیرالمؤمنین(ع)/ چرا هيئت نظارت بر مطبوعات به روزنامه وزیر فرهنگ تذکر نمی دهد؟
  17. شیوه دیگری جز مذاکره غیر مستقیم با آمریکا را نمی‌پذیریم
  18. ما می توانیم بحران مسکن را حل کنیم
  19. دولت برای افزایش کیفیت خودروها برنامه دارد/ رضایت مردم از حذف الزام آورده نقدی در کالابرگ
  20. هوای تهران برای نخستین بار در سال جدید آلوده شد

نماینده مردم تهران در مجلس:

نباید هزینه توسعه حمل و نقل ناوگان عمومی پایتخت از طریق افزایش نرخ کرایه ها و جیب مردم باشد

نباید هزینه توسعه حمل و نقل ناوگان عمومی پایتخت از طریق افزایش نرخ کرایه ها و جیب مردم باشد
نادری گفت: نباید هزینه توسعه حمل و نقل ناوگان عمومی پایتخت از طریق افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس باشد و افزایش 25 الی 35 درصدی نرخ کرایه ها منطقی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس در شرایط فعلی جایز نیست، گفت:  تصمیم شورای شهر تهران برای افزایش ۲۵ الی ۳۵ درصدی کرایه تاکسی و اتوبوس تصمیمی غیرمعقول به نظر می رسد چرا که افزایش قیمت کرایه تاکسی و اتوبوس که مردم روزانه با آن سرو کار دارند باید با شیب ملایم همراه باشد اما افزایش یکباره آن می تواند نارضایتی هایی را به دنبال داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: باید با وضع سیاست هایی در شهر تهران باعث شویم که مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و ازتک سرنشینی در خودروهایش جلوگیری کنند تا در کلانشهری همچون تهران که روزانه با جمعیت زیادی روبرو هستیم، شاهد ترافیک سنگین در بزرگراه ها و خیابان ها نباشیم اما همین تصمیم ها باعث می شود که مردم اقبالی به استفاده از حمل و نقل عمومی نداشته باشد و به مرور زمان شاهد افزایش پدیده تک سرنشینی خودروها در تهران خواهیم بود.
,
 
,
نادری با بیان اینکه کار افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس ها در تهران باید با کار کارشناسی انجام شود، افزود: اعضای شورای شهر تهران با رای مردم تهران مشغول به کار هستند تا تصمیمی بگیرند که به نفع عموم شهروندان تهرانی باشد اما می بینیم که این اتفاق نیفتاده است و افزایش نرخ تاکسی و بلیط مترو و اتوبوس باید ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش پیدا می کرد و یقینا این تصمیم جالبی نبود که اتخاذ شده است.
,
 
,
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: اگر می خواهند با افزایش قیمت بلیط مترو و اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی حمایت کنند، این روش صحیحی نیست که پولش را از مردم بگیرند بلکه می توان از روش های دیگر برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت اعتبار جذب کرد و آن را به کار بست.
,
 
,
پایان پیام؛/ مصطفی قهرمانی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه