اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

نباید اجازه دهیم که آمار جرایم افزایش پیدا کند

نباید اجازه دهیم که آمار جرایم افزایش پیدا کند
سردار حمید هداوند با تاکید براینکه نباید اجازه دهیم که آمار جرایم افزایش پیدا کند، گفت: باید همواره شاهد افزایش کشفیات و کاهش وقوع جرایم باشم و این مهم تنها با هم افزایی و تلاش دوچندان اتفاق خواهد افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، سردار حمید هداوند در ششمین قرارگاه نوروزی اظهار کرد: همه تلاش و توان خود را باید صرف امنیت و آرامش مردم کنیم و به‌گونه ای عمل کنیم که خدشه ای به آرامش و امنیت شهروندان وارد نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: باید تلاش کنیم که امنیت و آرامش در لایه‌های مختلف اجتماع جاری و ساری شود و احساس امنیت در وجود شهروندان نقش پیدا کند و این مهم جز با تلاش، دوندگی، ایثار و مجاهدت شبانه روزی تحقق پیدا نخواهد کرد.

,

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بسیاری از سرقت های خرد توسط افراد معتاد متجاهر انجام می شود، عنوان کرد: باید همچون گذشته معتادان متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شوند.

,

سردار هداوند گفت: در ایام نوروز که در واقع مردم در تعطیلات نوروزی به سر می برند، از همین رو باید مال و منزل آنان در امان باشد و با سرعت عمل خود باید سارقان و زورگیران را زمینگیر کنیم.

,

این مقام ارشد انتظامی با تاکید براینکه نباید اجازه دهیم که آمار جرایم افزایش پیدا کند، گفت: باید همواره شاهد افزایش کشفیات و کاهش وقوع جرایم باشم و این مهم تنها با هم افزایی و تلاش دوچندان اتفاق خواهد افتاد.

,

وی با اشاره به اینکه امروز شما مسئول هستید و تا زمانی که در این مسئولیت و جایگاه هستید باید دین خود را ادا کیند، خاطرنشان: هیچ گونه اهمال و کم کاری در خدمت به مردم پذیرفته نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه