در نامهای به رییس کل محاکم دادگستری تهران؛
سازمان بورس خواستار استرداد پروندههای شکایت از فعالیتهای غیرمجاز شد
رییس سازمان بورس در نامهای به رئیس کل محاکم دادگستری استان تهران خواستار استرداد پروندهها در موضوع شکایت از فعالیتهای غیرمجاز برخی افراد در فضای مجازی شد و اعلام کرد: این سازمان آمادگی کامل دارد تا موارد مذکور را بررسی و با به کارگیری ساز و کارهای داخلی خود حل و فصل کند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار طی نامهای به رئیس کل محاکم دادگستری استان تهران اعلام کرد: پیرو مکاتبات معاونت حقوقی آن مرجع عالی در پانزدهم فروردین ماه در خصوص شکایات جاری این سازمان در مجمع قضایی امور اقتصادی مبنی بر فعالیتهای غیرمجاز برخی افراد در فضای مجازی با توجه به پیشنهاد آن مقام که سازمان بورس میتواند دعاوی جاری فعالیت های غیرمجاز در فضای مجازی و پرونده های مطروحه را مسترد و با ساز و کارهای داخلی بررسی و اقدامات موضوع نامه های مذکور را به عمل آورد ضمن استقبال از این پیشنهاد سازنده، درخواست می شود پرونده ها به این سازمان مسترد شود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نامه آمده است: پیرو مکاتبات معاونت محترم حقوقی آن مرجع عالی به شماره نامه های ۱۰/۳۹۷۲/۹۰۰۱ مورخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ و ۱۰/۴۹/۹۰۰۱ مورخ ۱۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در خصوص شکایت جاری این سازمان در مجتمع قضایی امور اقتصادی در مورد فعالیتهای غیرمجاز برخی افراد در فضای مجازی با توجه به پیشنهاد آت مقام محترم مبنی بر این که سازمان بورس می تواند دعاوی جاری خود در خصوص فعالیت های غیر مجاز در فضای مجازی و پرونده های مطروحه را مسترد و با ساز و کارهای داخلی خود بررسی و اقدامات موضوع نامه های یاد شده را به عمل آورد، ضمن استقبال از این پیشنهاد سازنده، در خواست میشود که پرونده ها به این سازمان مسترد شود. سازمان بورس و اوراق بهادار آمادگی کامل دارد تا موارد مذکور را بررسی و با به کارگیری ساز و کارهای داخلی خود حل و فصل کند.
مزید استحضار، در اجرای نظر اعلامی آن مرجع محترم، پروند های طرح نشده و یا گزارش نشده به قوه قضاییه نیز در کمیته ای متشکل از مدیران ذیربط موضوع، رسیدگی و امکان به کارگیری روش های جایگزین و شیوه های عدالت ترمیمی بررسی خواهد شد.
النهایه پیرو مکاتبه به عمل آمده از سوی این سازمان، استدعا دارد نماینده ریاست محترم دادگستری کل استان تهران جهت حضور در هیات عدالت ترمیمی به این سازمان معرفی شود.
در این نامه آمده است: پیرو مکاتبات معاونت محترم حقوقی آن مرجع عالی به شماره نامه های ۱۰/۳۹۷۲/۹۰۰۱ مورخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ و ۱۰/۴۹/۹۰۰۱ مورخ ۱۱۵ فروردین ۱۴۰۰ در خصوص شکایت جاری این سازمان در مجتمع قضایی امور اقتصادی در مورد فعالیتهای غیرمجاز برخی افراد در فضای مجازی با توجه به پیشنهاد آت مقام محترم مبنی بر این که سازمان بورس می تواند دعاوی جاری خود در خصوص فعالیت های غیر مجاز در فضای مجازی و پرونده های مطروحه را مسترد و با ساز و کارهای داخلی خود بررسی و اقدامات موضوع نامه های یاد شده را به عمل آورد، ضمن استقبال از این پیشنهاد سازنده، در خواست میشود که پرونده ها به این سازمان مسترد شود. سازمان بورس و اوراق بهادار آمادگی کامل دارد تا موارد مذکور را بررسی و با به کارگیری ساز و کارهای داخلی خود حل و فصل کند.
,
مزید استحضار، در اجرای نظر اعلامی آن مرجع محترم، پروند های طرح نشده و یا گزارش نشده به قوه قضاییه نیز در کمیته ای متشکل از مدیران ذیربط موضوع، رسیدگی و امکان به کارگیری روش های جایگزین و شیوه های عدالت ترمیمی بررسی خواهد شد.
,
النهایه پیرو مکاتبه به عمل آمده از سوی این سازمان، استدعا دارد نماینده ریاست محترم دادگستری کل استان تهران جهت حضور در هیات عدالت ترمیمی به این سازمان معرفی شود.
, 
,
انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه