نمکی در کمیسیون بهداشت مجلس:

واکسیناسیون با واکسن تولید داخل از اوایل تابستان انجام می‌شود

واکسیناسیون با واکسن تولید داخل از اوایل تابستان انجام می‌شود
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در تشریح اظهارات وزیر بهداشت در جلسه این کمیسیون گفت: وزیر بهداشت توضیح داد که از اوایل تابستان واکسیناسیون با واکسن تولید داخل انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن فتحی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورایاسلامی گفت: کمیسیون بهداشت جلسه ای را با وزیر بهداشت در مورد آخرین اقدامات انجام شده در تولید واکسن کرونا برگزار کرد. در این جلسه وزیر توضیح داد که از اوایل تابستان واکسیناسیون با واکسن تولید داخل انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: وزیر همچنین توضیح داد که واردات واکسن کرونا باز هم انجام خواهد شد و این منافاتی با تولید واکسن ندارد چون می تواند تولیدات را پوشش دهد و باید پیگیر واردات هم بود.

این عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر بهداشت در مورد ورود ویروس جهش یافته هندی و پاکستانی هشدار داد که باید مراقبت های لازم انجام گیرد.

فتحی در پایان اظهار کرد: نمایندگان در این جلسه ضمن قدردانی از وزارت بهداشت تاکید کردند که باید نظرات کارشناسی این وزارتخانه در تصمیم گیری های ستاد کرونا ملاک باشد.

انتهای پیام

,

وی ادامه داد: وزیر همچنین توضیح داد که واردات واکسن کرونا باز هم انجام خواهد شد و این منافاتی با تولید واکسن ندارد چون می تواند تولیدات را پوشش دهد و باید پیگیر واردات هم بود.

,

این عضو هیات رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر بهداشت در مورد ورود ویروس جهش یافته هندی و پاکستانی هشدار داد که باید مراقبت های لازم انجام گیرد.

,

فتحی در پایان اظهار کرد: نمایندگان در این جلسه ضمن قدردانی از وزارت بهداشت تاکید کردند که باید نظرات کارشناسی این وزارتخانه در تصمیم گیری های ستاد کرونا ملاک باشد.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه