تداوم نقض آتشبس از سوی سعودیها در یمن
ائتلاف متجاوز سعودی طی شبانه روز گذشته دهها بار آتشبس در یمن را نقض کرده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، اتاق افسران و ارتباط و هماهنگی برای رصد نقض آتشبس در یمن اعلام کرد که ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به نقض آتشبس در الحدیده ادامه میدهد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,بر اساس این گزارش، ائتلاف متجاوز سعودی 10 بار با حملات توپخانهای، 121 بار با حملات خمپارهای و 83 بار نیز با تیراندازی آتشبس در الحدیده را نقض کرده است.
عربستان سعودی همراه با امارات، بحرین، سودان، قطر و آمریکا در ششم فروردین سال 1394 با تشکیل ائتلاف بهاصطلاح عربی ـ آمریکایی تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد، اما با گذشت بیش از شش سال از این تجاوز وحشیانه و همهجانبه، سایر همپیمانان سعودی بهغیر از امارات، بحرین و آمریکا از این ائتلاف خارج شدند.
طی این سالها دهها هزار شهروند یمن که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل میدهند بر اثر حملات هوایی سعودی ـ آمریکایی به شهادت رسیدهاند.
تجاوز نیروهای ائتلاف عربی ـ آمریکایی بهسرکردگی عربستان سعودی به یمن تاکنون موجب خلل در مقاومت مردم این کشور نشده است.
بر اساس این گزارش، ائتلاف متجاوز سعودی 10 بار با حملات توپخانهای، 121 بار با حملات خمپارهای و 83 بار نیز با تیراندازی آتشبس در الحدیده را نقض کرده است.
,عربستان سعودی همراه با امارات، بحرین، سودان، قطر و آمریکا در ششم فروردین سال 1394 با تشکیل ائتلاف بهاصطلاح عربی ـ آمریکایی تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد، اما با گذشت بیش از شش سال از این تجاوز وحشیانه و همهجانبه، سایر همپیمانان سعودی بهغیر از امارات، بحرین و آمریکا از این ائتلاف خارج شدند.
,طی این سالها دهها هزار شهروند یمن که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل میدهند بر اثر حملات هوایی سعودی ـ آمریکایی به شهادت رسیدهاند.
,تجاوز نیروهای ائتلاف عربی ـ آمریکایی بهسرکردگی عربستان سعودی به یمن تاکنون موجب خلل در مقاومت مردم این کشور نشده است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه