آصفری:

مدیران باشگاه آلومینیوم باید پاسخگوی هزینه های خارج از عرف خود باشند

مدیران باشگاه آلومینیوم باید پاسخگوی هزینه های خارج از عرف خود باشند
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: در حالی که محدودیت های مالی یکی از دغدغه های اصلی ورزشکاران و فوتبالیست های اراکی بوده و هست، مدیریت باشگاه آلومینیوم با چه توجیهی این همه ریخت و پاش کرده است. مدیریت باشگاه فارغ از نتایج خوب تیم باید پاسخگوی اقدامات، هزینه ها و قراردادهای خارج از عرف خود باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ اخیرا محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: در حالی که محدودیت های مالی یکی از دغدغه های اصلی ورزشکاران و فوتبالیست های اراکی بوده و هست، مدیریت باشگاه آلومینیوم با چه توجیهی این همه ریخت و پاش کرده است. مدیریت باشگاه فارغ از نتایج خوب تیم باید پاسخگوی اقدامات، هزینه ها و قراردادهای خارج از عرف خود باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در همین راستا وی در گفتگو با دیارآفتاب، گفت: با بیان خدا قوت به ورزشکاران تیم فوتبال آلومینیوم اراک، متاسفانه این روزها شاهد هزینه های سرسام آوری در این باشگاه هستیم که این هزینه ها هیچ توجیهی ندارد. لذا انتظار می رود چنین هزینه هایی کاهش یافته و بخشی از آن در اختیار تیم ها و مجموعه های ورزشی دیگر یا رده های سنی جوانان و نوجوانان گذاشته شود تا بتوان نخبگانی را در این مسیر پرورش داد.

آصفری تصریح کرد: حتما بعد از پایان فصل پیگیر مبالغ و هزینه های خارج از عرفی که برای این تیم صورت گرفته خواهیم بود. البته مبالغ هزینه شده برای بازیکنان مد نظر ما نیست و منظور از هزینه های غیر قابل توجیه، مبالغی است که به مدیران باشگاه داده می شود که باید معلوم شود برای چه پرداخت شده و مدیران باشگاه باید پاسخگوی آن باشند.

انتهای پیام/

,

, ,

در همین راستا وی در گفتگو با دیارآفتاب، گفت: با بیان خدا قوت به ورزشکاران تیم فوتبال آلومینیوم اراک، متاسفانه این روزها شاهد هزینه های سرسام آوری در این باشگاه هستیم که این هزینه ها هیچ توجیهی ندارد. لذا انتظار می رود چنین هزینه هایی کاهش یافته و بخشی از آن در اختیار تیم ها و مجموعه های ورزشی دیگر یا رده های سنی جوانان و نوجوانان گذاشته شود تا بتوان نخبگانی را در این مسیر پرورش داد.

,

آصفری تصریح کرد: حتما بعد از پایان فصل پیگیر مبالغ و هزینه های خارج از عرفی که برای این تیم صورت گرفته خواهیم بود. البته مبالغ هزینه شده برای بازیکنان مد نظر ما نیست و منظور از هزینه های غیر قابل توجیه، مبالغی است که به مدیران باشگاه داده می شود که باید معلوم شود برای چه پرداخت شده و مدیران باشگاه باید پاسخگوی آن باشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه