عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

تولید برق از مصرف آن بسیار کمتر است/ مردم ناراحت هستند

تولید برق از مصرف آن بسیار کمتر است/ مردم ناراحت هستند
علی رضایی گفت: تولید برق از مصرف آن بسیار کمتر است و در این راستا کمبود برق وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: تولید برق از مصرف آن بسیار کمتر است و در این راستا کمبود برق وجود دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ساعت پیک گرما و اوج مصرف مشکل تامین برق وجود دارد، افزود: توان تولید برق در کشور بیش از این نیست.

رضایی گفت: در همین راستا مدیران وزارت نیرو تشکیل جلسه دادند و قرار شد حداکثر زمان قطع برق دو ساعت باشد و اگر مردم رعایت کنند قطعی ها کاهش یابد.

وی عنوان کرد: در برخی واحدهای آپارتمانی هنگامی که برق قطع می شود آب نیز قطع خواهد شد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین با بیان اینکه این مشکل قطعی برق تا یک ماه آینده ادامه دارد، تصریح کرد: مردم ناراحت هستند، به مردم حق می دهیم و باید برای قطع برق از مردم عذرخواهی کنیم.

رضایی خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت نیرو قول داده اند که موارد قطع برق را کاهش دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه