اخبار داغ

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان:

چالش اصلی مردم پل و آسفالت نیست، سهولت رسیدن خدمات شهری به آنهاست/ارزش افزوده در همدان، مجهول و نامعلوم!

چالش اصلی مردم پل و آسفالت نیست، سهولت رسیدن خدمات شهری به آنهاست/ارزش افزوده در همدان، مجهول و نامعلوم!
حمید بادامی نجات عضو متخب شورای ششم شهر همدان با حضور در پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان به بیان دیدگاهها و چالش های شهری پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، حمید بادامی نجات، عضو شورای پنجم و منتخب انتخابات شورای ششم شهر همدان، با حضور در دفتر پایگاه خبری همدان اظهار کرد: در حوزه شورای شهر همدان بخشی از اعتماد مردم به ما بخاطر عملکرد قبلی و بخشی بخاطر برنامه هایی است که در دوره ششم داریم؛ برنامه ها در نهایت افزایش سطح رضایت مندی شهروندان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

بادامی نجات افزود: هدف اصلی من راههای افزایش سطح رضایت مندی شهروندان در امورات جاری شهر است که باید به درستی انجام شود و انتخاب شهرداری که بتواند کارها را انجام دهد. این موضوع در بسیاری از شهرها به مشکل خورده است و در کنار آن بحث های عمرانی و خدمات شهری را داریم.

,

عضو شورای شهر همدان گفت: ادامه روند توسعه متوازن در شهر همدان باید با شیب بیشتری افزایش یابد. چراکه زیر ساخت های شهر الکترونیک در دوره پنجم انجام شده و در این دوره پوست و رویه آن باید انجام شود.

,

وی عنوان کرد: چالش مردم پل و آسفالت و غیره نیست؛ اصلی ترین خواسته این است که به سهولت خدمات برسد و مردم لذت ببرند. ما بدنبال بهبود روش ها هستیم.

,

بادامی نجات افزود: سومین اولویت توجه به کسب و کارها و کار آفرینی شهری است، ما جهت آن را باید به سمت منویات رهبری و توسعه پایدار ببریم و تا حدی که می توانیم در بحث کسب و کار و رفع موانع تولید اقداماتی انجام خواهیم داد.

,

وی تاکید کرد: بنده در انتخاب شورای شهر، در هیچ لیست سیاسی نبودم؛ واقعیت شهر همدان نشان داد که دو لیست بیشترین تاثیر گذاری را داشتند، شاید بقیه نظرات دیگری داشته باشند اما خروجی شورای شهر همدان لیست مجمع فعالان فرهنگی و همچنین لیست شورای ائتلاف بود .

,

وی تعدد لیست ها در این دوره را بسیار بالا دانست و گفت: من در دو جا برنامه ارایه کردم و در لیست های معتمدین محلات که سیاسی نبود و همچنین لیست خدمتگزاران الوند و شورایاران محله حضور داشتم.

,

رپیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان گفت: در همه محلات شهر به بنده رای دادند؛ از استادان تا قاسم آباد رای داشتم و علیرغم فضای سنگین سیاسی برای الحاق روستاها تعدادی زیادی رای در قاسم آباد داشتم که این مسئولیت ما را سنگین تر کرد.

,

نباید شفافیت را سخت و سیاسی و شعار زده کنیم

, نباید شفافیت را سخت و سیاسی و شعار زده کنیم,

وی ادامه داد: طرح و تدوین سامانه شفافیت در همدان با بنده بود. ما نباید شفافیت را سخت و سیاسی و شعار زده کنیم.

,

بادامی نجات افزود: جریان مطالبه گری نمی تواند اموال را مطالبه کند اما خیلی ها بصورت شخصی و دلخواه این بیان کرده اند و سامانه قوه قضاییه هم ثبت اموال مسولین را دارد که در دوره قبل این کار را انجام دادم؛ اما در شفافیت هدف مچ گیری نیست.

,

وی ادامه داد: روند فعلی شهرداری در همدان بسیار خوب کار کرده است، البته جای نقد هم هست و طبیعی است اما باید بدانیم در دوره پنجم شهر را با بودجه 400میلیاردی تحویل گرفتیم و با 1685 میلیاردی تحویل می دهیم.

,

رپیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان افزود: زمان تحویل گرفتن 125 میلیارد بدهی داشتیم که امروز با 50 میلیارد تحویل می دهیم و تمام وام های معوقه دوره قبلی را تسویه کردیم.

,

عضو شورای شهر همدان گفت: 437 پروژه فعال در سطح شهر داشتیم که 90 درصد پروژه ها انجام شده. ممکن است در پروژه هایی هم نقد و کم کاری باشد اما در کل جای دفاع دارد و 125 درصد تحقق بودجه در سال 1399 نشان داد که کار و تلاش برای آن صورت گرفته است.

,

معلوم نیست ارزش افزوده همدان کجا هزینه می شود!

, معلوم نیست ارزش افزوده همدان کجا هزینه می شود!,

وی تاکید کرد: استان همجوار ما اراک، ماهی 30 میلیارد ارزش افزوده از دولت می گیرد در حالیکه در همدان 3 میلیارد است و معلوم نیست ارزش افزوده همدان کجا هزینه می شود!

,

وی افزود: بنرهای مناقصه در سطح شهر در راستای شفافیت است و منطقه یک ما 58 درصد فروخته و کل شهرداری 90درصد را فروخته است و نقطه قوت ما به نقطه ضعف تبدیل شد چرا که این مناقصه ها و مزایده هارا به اطلاع همه مردم رساندیم اما برخی این اطلاع رسانی هارا فروش شهر تلقی کردند!

,

بادامی نجات افزود: دو کار شورا سیاست گذاری و نظارت است و بعنوان یک عضو شورا نظرم برای انتخاب شهردار این است که عملکردی بهتر از قبل داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه