اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

ورود سامانه بارشی به کشور و تداوم بارش‌ها تا روز دوشنبه آینده/ بارش پراکنده باران امروز در تهران

ورود سامانه بارشی به کشور و تداوم بارش‌ها تا روز دوشنبه آینده/ بارش پراکنده باران امروز در تهران
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از بارش باران و برف تا روز دوشنبه هفته آینده در بخش‌هایی از کشور خبر داد و اعلام کرد: امروز در تهران احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس اعلام سازمان هواسناسی؛ امروز nv استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل، شرق آذربایجان شرقی، خراسان‌شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و در در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده باران، وزش باد شدید موقتی، کاهش نسبی دما و بارش برف در مناطق سردسیر پیش بینی شده است.

, خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امروز همچنین در مناطقی از هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و کرمان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد موقتی رخ خواهد داد که تا پایان هفته این شرایط تداوم دارد.
,
 
,
فردا جوی آرام در اغلب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود که افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و بزرگ را در پی دارد؛ البته بعدازظهر در دامنه‌های زاگرس و در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، در شمال‌غرب و در استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، بلندی‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران، ابرناکی، بارش پراکنده باران همراه با وزش باد را خواهیم داشت.
,
 
,
روز جمعه هفته جاری سامانه بارشی از سمت غرب کشور وارد خواهد شد که در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور، بخش‌هایی از جنوب غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
,
 
,
بر اثر فعالیت این سامانه در مناطق سردسیر و مرتفع شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش برف و در بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که شدت بارش در شمال کرمانشاه، همدان، کردستان، زنجان، شمال قزوین و اردبیل خواهد بود.
,
 
,
روز شنبه با تداوم فعالیت سامانه بارشی، در استان‌های قزوین، البرز و تهران، غرب مازندران، گیلان و اردبیل رگبار باران را شاهد خواهیم بود که بارش‌ها نسبت به روز جمعه در این مناطق تشدید می‌شود که در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود.
,
 
,
فعالیت سامانه بارشی روز یکشنبه آینده در جنوب غرب کاهش می‌یابد و در شمال شرق کشور و فعال است که در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران و در غرب سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت.
,
 
,
روز دوشنبه هفته آینده در شمال غرب کشور و در استان‌های کردستان، همدان و قزوین بارش و وزش باد ‍‍پیش بینی شده است.
,
 
,
شمال خلیج فارس روزهای جمعه و شنبه آینده و غرب دریای خزر روز شنبه مواج و متلاطم است.
,
 
,
آسمان تهران امروز نیمه‌ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۹ و ۹ درجه است؛ همچنین امروز در تهران احتمال بارش پراکنده وجود دارد که در فیروزکوه نیز انتظار بارش برف و باران را داریم.
,
 
,
اهواز امروز با دمای ۳۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین و شهرکرد و همدان با دمای ۳ درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه