حضور سفیر ایران در کنار ملی پوشان و دیدار با رییس IFBB؛
یک طلا و یک برنز دیگر برای فیتنس چلنج ایران/ پرونده جهانی تیم ملی فیتنس با سه طلا، دو نقره و یک برنز بسته شد
دو ملیپوش فیتنس چلنج ایران در بخش انفرادی و در رده نقرهای به یک طلا و یک برنز دست یافتند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در روز پایانی رقابتهای پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان به میزبانی شهر سانتاسوسانای اسپانیا، سه ملی پوش کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امیر غلامزادگان، تنها نماینده ایران در بخش فیتنس آکروباتیک بعد از رقابت با حریفان قدرتمند خود به عنوان پنجمی مسابقات دست پیدا کرد.
,
همچنین در ادامه رقابت های فیتنس چلنج علیرضا پیری و حسین رحیمی در بخش انفرادی و در رده نقره ای شرکت کردند. در پایان پیری که در رده طلایی به عنوان نایب قهرمانی رسیده بود، این بار مدال طلا را از آن خود کرد.
,
از سوی دیگر حسین رحیمی که می توانست به مدال نقره و یا حتی طلای مسابقات دست پیدا کند، در حرکت لانچ به خاطر یک اشتباه و گذاشتن وزنه روی زمین نتوانست به رقابت ادامه دهد و از رقبا عقب افتاد. در ادامه این مسابقه رحیمی توانست عقب افتادگی به وجود آمده را جبران کرده و به مدال برنز دست پیدا کند.
,
از نکات جالب توجه مسابقات امروز حضور سفیر ایران در سالن مسابقات فیتنس چلنج و تماشای رقابت ملی پوشان ایران در کنار رییس فدراسیون بدنسازی بود. همچنین دکتر حسن قشقاوی با رافائل سانتونخا، رییس IFBB نیز دیدار و گفت و گو کرد.
,
گفتنی است؛ پیش از این علیرضا پیری در رده طلایی بخش انفرادی به مدال نقره، تیم دوبل ایران به یک طلا و یک نقره و تیم 6 نفره ایران به مدال طلای بخش تیمی دست یافته بودند.
,
بدین ترتیب تیم ملی فیتنس ایران که با ترکیبی سه نفره راهی مسابقات جهانی اسپانیا شده بود و فقط در بخش تیمی از یار کمکی استفاده کرد، با سه طلا، دو نقره، یک برنز و یک عنوان پنجمی به کار خود پایان داد.
]
ارسال دیدگاه