سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد:

بیش از ۴۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان یزد بستری هستند

بیش از ۴۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان یزد بستری هستند
سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بیش از ۴۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان یزد بستری هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: بیش از ۸۰ بیمار مشکوک به کرونا در بخش مراقبت های ویژه یزد بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دکتر سلمانی اظهار داشت: در حال حاضر، ۴۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند.

,

وی ادامه داد: از این تعداد، ۸۷ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: در شبانه روز گذشته، ۹۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

,

دکتر سلمانی تصریح کرد: تا انجام واکسیناسیون حداکثری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات ضروری است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه